Followers

Friday, 28 October 2011

Tiket Final Mahal!! Berlagaknya FAM, Kena HACK! Ambik ko habuan!

Mutu bola sepak baru naik sikit. Pasukan negara baru dua tapak naik ranking, tapi cara FAM berlagak serupa pasukan Malaysia dah masuk Piala Dunia.

Sekalipun berdepan dengan banyak bantahan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) tidak berganjak daripada keputusannya menetapkan harga tiket RM50 bagi menyaksikan perlawanan akhir Piala Malaysia antara Negeri Sembilan dan Terengganu di Stadium Shah Alam Sabtu ini.

Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad (gambar) berkata pihaknya tidak bercadang menurunkan harga tiket kerana selepas kajian, Jawatankuasa Pertandingan Tempatan mendapati harga tiket itu adalah wajar. “Harga tiket itu dianggap wajar kerana FAM terpaksa menanggung beberapa kos termasuk bayaran kepada pihak stadium, keselamatan dan beberapa faktor lain,” katanya ketika dihubungi.

Tempat duduk stadium kan ada beberapa peringkat. Ada grandstand, ada biasa, ada sipi-sipi. Kan boleh tetapkan harga tiket yang berasingan. Jangan paksa orang beli rm50 semua. Ini jenis manusia tak fikir orang lain.

Baru pegang persatuan bola sepak dah berlagak semacam. Jawapan yang diberikan pun tak mesra rakyat langsung.

Padan dengan muka bila laman web FAM kena GODAM (www.fam.org.my).. he he.. Walaupun Mc tak sokong pasukan N. Sembilan atau Terengganu, tetapi cara FAM menjawab harga tiket tu, bagi Mc serupa takdak adab.

Perlu fikir perasaan penyokong sama, bukan semua kaya macam ko tu wahai Azzuddin!

Tuesday, 11 October 2011

Bukan semudah itu nak jadi ustaz, Bob... Menyanyi sapa-sapa pun boleh....




Pelawak, pengacara dan penulis lirik terkenal Bob Lokman ditahan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) malam tadi, kerana menyampaikan ceramah agama tanpa tauliah.

Bob dikatakan ditahan ketika menyampaikan tazkirah di sebuah surau di Hulu Langat dan dibawa ke balai polis berdekatan.

Sementara itu, seorang pemimpin Pas , Bob, Pengarah Pilihan Raya Pemuda PAS Mohd Sany Hamzan dan nazir surau berkenaan juga diminta memberi keterangan kepada JAIS sebagai saksi pada jam 10 pagi tadi.

Difahamkan Bob memberi ceramah agama dikatakan menyeleweng jauh kerana tidak ada latarbelakang agama cuma pengetahuan 'ikut-ikut' kepada hadirin surau itu malam tadi.

Kebanyakan ceramah yang disampaikan pun berunsur politik dan mengutuk kerajaan serta menghasut jemaah agar membenci kerajaan.

Ramai hadirin yang tidak senang hati kemudian mereka melaporkan kepada pihak berkuasa JAIS. JAIS sudah lama mengikuti jejak Bob Lokman di Selangor cuma menunggu masa sahaja untuk dicekup.
 
Sumber : http://brojinggo.blogspot.com
 

Monday, 3 October 2011

VIDEO TERKINI ANWAR: PAS sering tutup mata kalau bercerita tentang ini... Klik tengok!

Inilah dia video promo Anwar Ibrahim kantoi melakukan aksi seks panas yang merebak di internet. Tak lama lagi video kebenaran ni akan dimainkan kat wayang mana pun tak tahu la, jangan lupa beli surat khabar, sebab tak tahu lagi panggung mana naik ditayangkan.
Rakyat Malaysia pun semakin tak sabar nak menyaksikan aksi ronggeng pemimpin pembangkang yang dirinya tak betul tapi nak perbetulkan orang lain pula. Tak hairanlah bahawa orang PAS sering tutup mata kalau bercerita tentang ketua mereka yang tak senonoh ni.

Jangan lupa, nantikan kemunculan video ini...!!!