Followers

Thursday, 17 November 2011

Sekitar Demonstrasi bodoh DAP yang cuba memperkudakan orang Asli.

Tok Mat Gentelman  bertemu dengan Orang Asli, mana ada isu apa apa pun , bila masa Tok mat cakap  mereka ini setinggan. isu ini diputar belit oleh DAP. Mereka akhirnya berpuas hati dan pulang dengan tenang. Tabik Spring kat MB... No hal lah . minggu lalau 10 hb , MB baru saja kekawasan orang Asli. Ok aja...  ni orang Asli mana ni ha ?? ha ha ha ......
Inilah dalang DAP dari ADUN Senawang, Mambau, Bukit Chedang yang jadi batu api  kepada orang Asli, Akhirnya orang Asli puas hati yang tidak puas hati pemipin DAPig pula. Apahal lu.........?????? ha ya..... apa;agi lu mahu talipon sudah sampia semua. Lu punya bini sudha lari lah botak , orang asli bawa lari.

Mereka inilah penghasut yang memutar belit dan mengupah orang Asli  untuk berdemonstrasi.

Yang lebih lebih adalah DAP.Isu sudah selesai lu orang apa tunggu lagi balik lah..... lu mau talipon lu punya bini lagi buat apa. Lu punya bini sudah ikut orang Asli ma.... lu gelap, orang Asli lagi ensem ma....

Sunday, 13 November 2011

Bard SAMM Nak Lancar Bersih 3.0 pulak... Bahalol!

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharim berkata perhimpunan Bersih 3.0 akan diadakan bila-bila masa bagi mendesak kerajaan melakukan perubahan sistem pilihanraya di negara ini.

Beliau menambah perhimpunan kali ini memberi kata dua kepada Perdana Menteri untuk melakukan perubahan segera atau berhadapan dengan satu lagi perhimpunan protes yang terbesar.

Badrul Hisham bagaimanapun memberitahu tarikh dan masa protes tersebut akan diumumkan dalam masa terdekat.

Pengerusi SAMM ini turut mendakwa SPR tidak membuat sebarang perubahan awal untuk membaik pulih sistem pilihanraya termasuk penggunaan dakwat kekal yang tidak memerlukan perubahan kepada akta sedia ada.

Beliau juga mendakwa spekulasi negatif terhadap SPR dan JPN dalam isu kewarganegaraan segera dan memanjangkan penggunaan undi pos kepada anggota Rela dan penjawat awam selain polis dan tentera sebagai usaha terakhir Barisan Nasional melacur sistem pilihan raya demi untuk terus berkuasa.

Sumber: KLpos

Kata CAB:
Jangan nak mengarok tak tentu pasal la, bahalol! Cukuplah dengan publisiti bodoh kau yang dah ada tu!!! Sampai masa kau cabut... Teringat aku dengan perangai kau yang pengecut tu. Saksi video di bawah ni!

Saturday, 12 November 2011

Serkap jarang pembangkang Parlimen dibubarkan, cakap kosong belaka.. Klik saksi video ni!

Tarikh 11 November 2011 (11.11.11) telah pun berlalu tanpa Parlimen dibubarkan yang secara langsung menolak spekulasi berkaitan tarikh tersebut. Serkap jarang pembangkang sebelum ini nampaknya tak menjadi lagi.