Followers

Monday, 27 February 2012

Dato' Sahak cerita kepada Sharizat apa ada dalam kainnya

Dato' Sharizat tersenyum, Dato' Norhayati juga tersenyum dan wanita ketawa apabila mendengar Dato' Sahak cerita pasal anu nya dalam kain terasa sejuk apabila masuk air cond. Bangga betul Dato' Sahak sebab pakai kain. Kain ini orang pakai masa orang tidur dan sembahyang Dato' dan tempat yang sesuai. Orang tak pakai kain waktu main bola dan tidak berdosa kalau Dato' pakai seluar, tak payah lajh nak cerita dengan orang ke hulu dan kehilir , saya pakai kain , saya pakai kain masuk angin si anu saya..... anak anak yang dengar sambil berkata, ini kah cara pemimpin UMNO berucap dan bercakap depan kaum wanita . ia lah Dato' janda janda kan ramai , Iklan lah si anu tuh............ harap Dato' Najib renungakn lah perangai si Sahak ini, Ini bukan fitnah kerana kami menulis dengan bukti.

Saturday, 25 February 2012

SAHAK MELUCAH SAJA...

Sahak yang sungguh memalukan di hadapan anak anak , wanita , isteri isteri serta ibu ibu tunggal. Sahak Perlu minta maaf dan jangan ulangi perbuatan ini lagi. Perdana Menteri perlu tahu.

Friday, 17 February 2012

Anwar dengan puak-puaknya kantoi la!!! Menipu lagi...

NICE TRY !!!

NAMPAKNYA ADA YANG DAH TAKUT SEBAB GAMBAR ANWAR IBRAHIM DI CALIT DI DAHI TERSEBAR !!!

SEKARANG GAMBAR DATUK SERI NAJIB PULA TERSEBAR !!!

GAMBAR TU NAMPAK SANGAT SUPER IMPOSE !!!

KENAPA SUPER IMPOSE ???

JAWAPAN DI BAWAH


NAK LAGI MAKLUMAT ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

LIHAT PULA ANWAR PUNYA GAMBAR YANG REAL !!!

TIADA SUPER IMPOSE !!!





INI BARU REAL !!!

APA HUKUM NYA ???

RENUNG-RENUNGKAN

Friday, 3 February 2012

Hadi Awang pun dah malas nk dengar cakap Nik Aziz...

Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, beliau pernah menyatakan hasrat untuk berundur daripada politik tetapi ditolak oleh Pas Kelantan.

"Saya nak sebut satu rahsia untuk tidak bertanding, tapi disergah oleh Pas Kelantan, inilah yang menyebabkan saya terus dalam politik hingga hari ini,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan kuliah di Dataran Ilmu di sini hari ini.

Sebelum itu, Nik Abdul Aziz ditanya pandangannya berhubung hasrat Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang dilaporkan tidak mahu bertanding kerusi negeri pada pilihan raya umum akan datang.

Nik Aziz berkata, keputusan Abdul Hadi berbuat demikian “adalah masalah dia”, dan sebagai Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz berkata, beliau tidak mampu berbuat sesuatu terhadap pemimpin tertinggi Pas itu.

Sumber - BERNAMA

KATA CAB :
Kalau betul dah berhajat nak berhenti tu, berhenti je lah Pok Nik...
Hanya dengan sebab kena sergah je, Pok Nik sampai ni ari tak nak lepas-lepaskan jawatannya kan... Macam tu ko Pok Nik?
Heheheheee... Tuo dah tu weiii...
Masaalah Hadi Awang tu... Petama, sakit kepala mengadap Pok Nik yang dah nyanyuk tu yang tak nak berhenti-berhenti... Kedua, malu sangat dah eah... bila Pak Hasan Ali dok heret buruk PAS kesana kemari skg ni... Tak tercover dah beb!
Yang sebenarnya UNDI PAS = UNDI DAP yeop!!!

Thursday, 2 February 2012

Insiden Kampung Jln Kebun: Kemana Chegubard? Polis biarkan saja ke?

Setelah terbaca sebuah artikal yang tersiar di portal N9kini.net tadi, CAB juga hairan dan mengapa ceritanya jadi begitu.

Benar, CAB sokong 100%... Memang kejadian insiden di Kampung Jalan Kebun beberapa minggu lalu, memang sepatutnya dinilai semula.

Chegubard antara yang dikatakan menjadi punca provokasi sehingga tercetusnya pergaduhan antara orang kampung dengan sekumpulan HINDRAF yang mengadakan ceramah di sebuah dewan dalam kampung tersebut dimana penduduknya 100% Melayu ketika waktu maghrib menjadi senyap begitu saja.

Yang menjadi tanda tanya, di manakah penghujung hal ini. Adakah hal ini tidak perlu di ambil tindakkan?

Pendapat CAB,perkara ini janganlah di ambil remeh. Kebenaran harus di buktikan, agar individu-individu yang menjadi punca harus dikenakan tindakkan yang setimpal untuk diajadikan tauladan agar hal-hal begini tidak lagi berulang di masa hadapan...

Janganlah orang lain punya angkara, mangsa juga hidup menderita...

Atau adakah ianya kena di lakukan seperti tajuk ini? KLIK baca apa yang tertulis pada tajuk di bawah:

Perlukah Orang Awam Yang Tahan Chegu Bard Sebab Polis Tutup Mata?


 

Wednesday, 1 February 2012

Dua gaya berbeza pemimpin Melayu PKR & Melayu PAS meraih undi demi DAP.. Tengok lah!


Terlonjak-lonjak, terkinja-kinja serupa kera kena belacan..

Begitu ghairah si Anwar ni nak meraih undi orang India hingga sanggup buat apa saja..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
NAK KAN UNDI, SANGGUP KE GERAI BABI.



"Pengerusi PAS bahagian Mersing, Johor (Rosalan Mamat) dan ADUN Cempaka (Iskandar Abdul Samad) menyambut Tahun Baru Cina dengan penjual daging babi sambil mengedarkan limau mandarin.

Wahida lepas gian di pentas PAS... Saksikan!


Huhuuu... Lama kita tidak menyaksikan Wahida isteri kepada Akhill Hay beraksi di pentas.

Kelmarin Wahidah kembali menyanyi semula di pentas PAS di sebalik imej berpurdah yang sungguh sopan dan melambangkan imej muslimah sejati dengan menayangkan aurat suara lunaknya yang mendayu-dayu.

Kata dah bersara demi menjaga maruah suami? Ni lepas gian ke Wahida?

Namun yang tak kenanya, Akhil dilihat gagal membimbing isterinya, si Waheeda.
Waheeda tampak gagal mengawal 'gian' dia untuk kembali beraksi dipentas. Nampak tangannya yang memegang mikrofon itu dan si kopiah putih yang tersenyum riang di belakang itu?

Puak pas yang kononnya alim di belakang dan di depan pentas takde sapa yang nak tegur ke? Adakah ini juga dihalalkan oleh mereka demi hiburan yang kononnya bercirikan Islam?


Ape-ape aje lah!


Sumber : Anak Seberang