Followers

Thursday, 30 August 2012

Sendikit DAPig NS tipu Jumud PAS menggunakan ayat Quran - Anthony Loke adalah dalangnya !!

Awas !!!!!! : Adakah dia ini Agen Syaitan???
Menurut sumber yang saya boleh percayai baru baru ini dalm satu perjumpaan yang tidak pasti tarikh yang sebenar tetapi pada bulan Ramadan. Anthony Loke telah mengarahkan semua pemimpin pemimpin DAP untuk berkempen ke Masjid masjid  berbuka puasa  dengan orang Melayu jika boleh. 

Hafal sedikit ayat ayat Quran dan dalam ucapan  selitkan sedikit ayat Quran yang akan memegunkan Jumud Jumud PAS dan mereka inilah yang akan  menjadi penyebar tentang kebaikan kita yang klononnya menyokong Islam. Mereka ini Jumud jumud yang mudah di tipu. Kita gunakan tetik Lee Kwan Yew tawan Singapura. Jika ini benar berlaku bermakna Anthony Loke inilah sejahat jahat manusia talam dua muka.

Padanlah ketika satu ceramah di Kuala Pilah seorang ADUN dari salah satu Parlimen Port Dikson telah menyebut Kun Fa ya kun dan berte[uk lah Jumud Jumud PAS memuji . Tenguk tuh orang Cina pun boleh menyebut ayat Quran sekarang kata mereka.

Awaslah penipuan DAPig ini , jauhi dari tertipu dan jauhi dari mereka yang cuba mencemar kan Islam , kalau boleh nyahkan mereka dari masjid masjid kita.

Oleh : Puteri Hang Li Po

Tuesday, 28 August 2012

Selangor Tak Nak Bayar Air Percuma.. Tapi Air Lain Mamat Khalid Boleh Bagi Percuma.



Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor memutuskan tidak akan membayar sebarang tunggakan subsidi bekalan air percuma sebanyak 20 meter padu kepada mana-mana kediaman yang menggunakan meter air pukal di negeri ini.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Setinggan negeri, Iskandar Abdul Samad berkata, keputusan mengenai perkara tersebut telah dimaklumkan dalam sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) pada Mac lalu.

Beliau memberitahu, pemberian subsidi itu hanya boleh dilakukan sekiranya Badan Pengurusan Bersama (JMB) atau Jawatankuasa Pengurusan (MC) kediaman yang terlibat mengemukakan permohonan kepada pihak berkuasa tempatan (PBT) melalui pelaksanaan Program Lapor dan Dapat. - UTUSAN

Monday, 13 August 2012

PAS marah seruan mengharamkanUNDI DAP ::Memang UNDI DAP ADALAH HARAM


Presiden pas pun dah makin miong da biul bila membicarakan isu haram mengundi dap. Bagi presiden pas, apa kebabian dan keburukan dap pun tidak mendatangkan apa2 makna padanya asalkan dap membantu pas menumbangkan parti melayu / islam yang lain iaitu umno.

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata laporan yang "mengharamkan" orang Islam daripada mengundi DAP adalah satu kerja yang paling jahat didunia ini.

Menurut Hadi, UMNO sengaja untuk memisahkan antara PAS dan DAP yang terjalin telah sekian lama.

"Ada perkara berbeza ada perkara yg sama (antara PAS dan DAP). Perkara yang sama adalah untuk menumbangkan UMNO dalam PRU13 dan perkara yang berbeza DAP menentang keras perlaksanaan negara Islam dan hukum Hudud dan PAS kini redha dengan tuntutan DAP asalkan DAP mahu membantu PAS menumbangkan UMNO.

Pas kini rela menggugurkan negara Islam demi untuk bersama-sama pakatan rakyat bagi menumbangkan pentadbitan Melayu di Malaysia.

Baca lagi kat >>SINI<<.

Nada hadi kali ini jelas dan tegas menunjukkan tak kira apa yang akan berlaku, pas sanggup menggadaikan apa sahaja demi matlamat politiknya untuk menumbangkan umno.

Pas sanggup melakukan ape sahaja termasuk sanggup kehilangan hassan ali yang cuba menjalankan amanahnya demi agama asalkan dap berasa senang hati.

Makin jelas isyarat yag diberikan, akidah dan agama islam akan dikompromi oleh pas demi dap. Kita patut terima hakikat haram mengundi dap dan kita juga patut menerima hakikat haram juga mengundi sekutu2 dap yag mengkompromikan Islam demi Dap.

* pas memang wajib bertaubat. Dah terlalu jauh menyimpang dari jalan asalnya.

Friday, 10 August 2012

Bahan Cetakan - Nik Aziz kena langgar lori





Bahan Cetakan - Ustaz Bad dah kahwin






Bahan Cetak - PAS semakin Pupus







Bahan Untuk Cetakan













Bahan Bahan Untuk Cetakan








FELDA DAHULU DAN SEKARANG - Bahan Cetakan

Terima Kasih kerajaan Selangor - 4 jam lewat mandi jenazah- Bahan Cetakan

wajah pencetus 13 MEI - Bahan Untuk Cetakan

Ulamak minta kita tolak DAP kenapa : Bacalah



Add caption

MBN9 diam-diam jer.. sampai masa bagi..


SEREMBAN, – Penjawat awam di Negeri Sembilan menerima imbuhan setengah bulan gaji serentak di 12 lokasi berbeza hari ini (8 Ogos) berjumlah RM6.9 juta.

Seramai 1000 orang penjawat awam yang bertugas di 14 buah agensi di Wisma Negeri menerima imbuhan RM500 yang diserahkan dalam bentuk cek tersebut di Dewan Majlis Perbandaran Seremban (MPS), dalam Majlis Penyampaian Imbuhan kepada Penjawat Awam di Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan yang disampaikan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan, Dato’ Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan, petang tadi.

Kata Menteri Besar di dalam ucapannya, “Kerajaan Negeri ini diurus dengan sebaik mungkin dan penyampaian imbuhan yang diserahkan pada hari ini bertitik tolak dari usaha gigih penjawat awam menunjukkan KPI yang baik di dalam kerja dan tanggung jawab masing-masing.”

Katanya, imbuhan yang diberikan hari ini merupakan penghargaan kerajaan negeri buat penjawat awam yang sentiasa bertungkus lumus menaikkan mutu perkhidmatan di negeri ini dan  Kerajaan Negeri juga sedia maklum persiapan yang mahu dilakukan menjelang hari raya ini.

Menurut beliau, “Daripada 12 jabatan yang yang diaudit oleh Audit Negara, enam daripadanya menerima pengiktirafan empat bintang dan ini amat baik. Malah dari 12 yang diaudit, antaranya merupakan jabatan yang di audit kali pertama. Kejayaan ini secara tidak langsung menyakinkan orang luar bahawa pentadbiran negeri ini cukup bagus.”

Menteri Besar turut menyeru agar penjawat awam negeri ini agar bersyukur dengan limpahan nikmat yang dikecapi negara ini kerana ada negara luar yang sama merdeka dengan Malaysia, tetapi mereka gagal membangunkan negara kerana mereka tidak mempunyai sistem pentabiran sama seperti kita.

Seterusnya di sini 

TERIMA KASIH TOK MAT