Followers

rantau ku sayang

Tuesday, June 10, 2014

JIKA NAMA ANDA AZMIN ALI, JANGAN BACA BERITA NI!!!


Selepas pendedahan Chagubard berkaitan dengan insiden 'lempar duit ke muka Xavier' sebelum ini, timbul pulak berita dibawah yang mampu buat Si Azmin tu terdiam.

Mungkin pada ketika ini Si Azmin tu berada dalam keadaan yang cukup tak tenteram dan menggelabah tak tentu arah memikirkan strategi seterusnya. Apa yang dia nak buat?

Dengar kata, jawatankuasa disiplin PKR akan mengambil tindakan yang tegas selepas siasatan berkaitan dengan kes rasuah dalam pemilihan parti yang dijalankan selesai.

Nama orang yang diberikan amanah untuk melaksanakan siasatan secara menyeluruh tersebut akan dibuat oleh Syed Husin Ali, Bekas Timbalan Presiden PKR sendiri.
 “Kita sudah meneliti surat aduan berhubung politik wang dan kita sedar ini merupakan dakwaan serius terutama membabitkan pemimpin utama parti.

 “Justeru kita bersetuju melantik Dr Syed Husin untuk meneliti kes ini,” kata Datuk Dr Tan Kee Kwong kepada mStar Online pada Isnin.
Persoalan yang dibangkitkan dikalangan pengikut PKR pada ketika ini ialah apa tindakan yang akan dikenakan kepada Azmin sekiranya benar dia didapati bersalah?

Adakah dia akan menerima hukuman yang berat seandainya dakwaan yang dibuat sebelum ini didapati benar - benar berlaku? Atau adakah dia akan terlepas begitu sahaja?

Mana la tau ye tak. Puak - puak PKR ni memang sentiasa ada buah kilas untuk menyalahkan orang lain biar pun sesama diorang pun ada yang buat salah.

Masing - masing pandai nak menipu rakyat dan menjadikan orang lain sebagai kambing hitam. Perkara tu memang dah biasa menjadi mainan diorang selama ini.

Yang paling menghairankan ialah tindakan PKR yang enggan melaporkan perkara tersebut kepada pihak SPRM supaya kes tersebut dapat diambil tindakan yang sewajarnya.

Itulah sifat MUNAFIKnya puak - puak PKR ni. Selama hari ini, diorang sekadar pandai menuduh orang lain je yang kuat mengamalkan rasuah. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tak pulak diorang terpinga - pinga dibuatnya!!! Perangai macam Sial!!!

No comments:

Post a Comment