Followers

rantau ku sayang

Tuesday, October 29, 2013

WAJIB BACA DAN SEBARKAN.. ISU KALIMAH ALLAH.. ADAKAH MEREKA SEDARI ATAU TERLEPAS PANDANG ATAU JAHIL


Fakta yang tidak pernah didedahkan oleh PKR terutama sekali PAS...

- PETIKAN ayat terkandung dalam BIBLE yang mengandungi perkataan God dan Lord cuba kita perhatikan bila petikan tersebut diubah kepada kalimah ALLAH dan apa akan jadi..??

1.) for God so loved the world , that he gave his only begotten son , that whosoever believeth in him should not perish , but have everlasting health - ( john 3:16 )

- kerana ALLAH kasihkan dunia , dia mengurniakan satu - satu ANAKNYA agar sesiapa yang mempercayainya tidak akan musnah , tetapi akan mendapat kesihatan yang berpanjangan.. - ( john 3:16 )

2.) And lo , a voice from heaven saying " This is my beloved son , with whom i am well pleased " ( matthew 3:17 ; mark 1:11 )

- "Nah , suatu suara dari syurga berkata " inilah ANAK yang AKU sayangi dan sentiasa senangi " ( matthew 3:17 ; mark 1;11)

3.) Truly you are the son of God ( matthew 14:33 )

- " sesungguhnya engkaulah ANAK KEPADA ALLAH " ( matthew 14:33)

Lihatlah pada tiga ayat BIBLE diatas yang kesemuanya menyatakan bahawa "GOD" mempunyai "SON". Bila diterjemahkan perkataan GOD kepada ALLAH maka ia bermakna ALLAH SWT mempunyai anak.. Ini adalah salah mengikut ajaran islam dan boleh mencemarkan kesucian agama islam..

Sudah lupakah PARA MEREKA yang menyokong penggunaan ALLAH untuk BIBLE kepada surah AL - IKHLAS yang bermaksud bahawa " ALLAH SWT tidak beranak dan tiada pula diperanakan " adakah mereka ini sanggup mengadai maruah islam demi kepentingan kuasa politik..??

DAP menyarankan pengunaan ALLAH dalam BIBLE tidak akan menanggung apa - apa.. sebaliknya orang islam dibawah panji - panji DAP yang mengakui sesetengah ulama dan buka ulama telah hampir MENYESATKAN UMAT DENGAN PENDAPAT JAHIL MEREKA...

fahami , kaji dan perhalusi...

No comments:

Post a Comment