Followers

rantau ku sayang

Monday, May 23, 2011

Badrul Hisham mahu bakar api keganasan di Negara ini khususnya Negeri Sembilan. Mereka cabar untuk kita begaduh...


Badrul Hisham PKR Rembau yang ditolak oleh Anwar dahulu kerana mahu  memberikan laluan kepada Shamsul ketika bertanding pemilihan  AMK telah dipujuk oleh Anwar kembali untuk menjadi babi ganas menyondol untuk menawan Negeri Sembilan. Untuk memenangi pilihanraya umum 13 di Negeri Sembilan Pakatan Rakyat tidak yakin kerana kerajaan Negeri Sembilan telah berjaya melaksanakan  tugas dengan cemerlang.

Badrul kini cuba menghasut rakyat agar merampas kerajaan Negeri dan juga Kerajaan Pusat dengan cara keganasan dan cara berdemonstrasi dijalankan. 

MEREKA CUBA MENGHASUT ANAK ANAK KITA UNTUK MENJADI GANAS DAN MERAMPAS KERAJAAN MELALUI POLITIK DI JALANAN.  
ANWAR IBRAHIM TELAH MENEMUKAN MEREKA DENGAN REFORMIS DARI MESIR APABILA MEREKA BERADA DI INDONESIA BARU BARU INI. JELAS TUJUAN MEREKA AMATLAH JAHAT UNTUK MENGHIDUPKAN REFORMIS JALANAN SEPERTI YANG BERLAKU DI MESIR.

Badrul si anak haram ini mungkin lupa bahawa anak anak Negeri Sembilan ditanah beradat ini bencikan keganasan. 

Bangun lah anak anak Negeri Sembilan kita tentang politik jalanan yang mahu di bawa secara terus terang oleh dua ekor haramjadah ini. Kita akan bangun menentang gerakan mereka ini.

Saksi video di bawah... Ini buktinya...


4 comments:

  1. APA TUNGGU LAGI...
    KITA SEMUA PAKAT REPORT POLIS....

    minta pautkan blog kecil saya yer

    alamijiwaparadox.blogspot.com

    tq

    ReplyDelete
  2. apa le cikgu bad,jangan le nak pecah belahkan org n9.kalau bodek dsai jangan lebih sgt

    ReplyDelete
  3. Ini belum memerintah lagi , kalau dah memerintah agak agak gaduh ni boleh jadi halal,JADILAH NEGARA SAMSENG JALANAN. TAK ADA OTAK LANGSUNG . MANA BUDI BICARA KO ? MANA BUDIBICARA PARTI KO ? SETAHU AKU TUNJUK PERASAAN YANG BERLAKU PADA ZAMAN NABI DULU CUMA LETAK BARANG DEPAN RUMAH ( MAAF KALAU SALAH TOLONG BETULKAN ) BUKAN AJAK ORANG RAMAI BERGADUH . APALAH BANGANG SANGAT KO NI ? KO NAK GADUH SATU LAWAN SATU LAH BARU ANAK JANTAN.

    ReplyDelete
  4. Setiap warganegara bebas dan dilindungi dibawah perlembagaan - lihat nanti keputusan PRU13 samada PR atau BN yang menang.

    Rakyat berkuasa dan menilai semua perkara - tidak perlulah menghina orang kerana penghina lebih hina dari yang dihina

    ReplyDelete