Followers

Friday, 3 June 2011

Twitter Wardina mahu jadi ahli Parlimen untuk terus masuk syurga bersama Bob Lokman

Wardina mahu  juga jadi macam Bob lokman  ambil jalan mudah untuk ke syurga. Mungkin bila bertanding bawah tiket PAS dia boleh membersihkan segala dosa dosa silam dan tersu masuk syurga macam  Bob Lokman.  MASUKLAH WARDINA KAMI MEMANG TUNGGU PUN.

18 comments:

  1. haha...cerminlah dirimu oh!!!

    ReplyDelete
  2. apa punya perangai la.. klau orang tu dah berubah, dah tutup aurat, buat apa lg nk post gambar macam ni? dulu tak baik bukan bermakna sekarang pun tak baik juga. hormatilah perasaan dia dan keluarga dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiap kali view pic ni..admin dapat dosa,,,sbb xde agama la dia buat keje ni..apa pun kesian wahida...xpaham la admin berDNA anjing ni..kalau wahida msk DAP tah apa lak dia kata..susah lau ada darah babi ni

      Delete
  3. setuju dgn anon 15 sept, yg lepas tu biarlah berlalu, mgkin Allah dah terima taubatnya..mana kita tahu...yg mendedahkan ni yg memikul dosa mengaibkannya...selagi mana ianya diperlihatkan, selagi itulah pemilik blog ini menanggung dosa, dosa sndri belum tentu tertanggung, lagi nak create dosa baru dgn org...taubatlah...

    ReplyDelete
  4. Ni dosa yang macam MLM, aku tgk, aku berdosa, ko pun dpt dosa, Wardina pun berdosa.. Tak reti pikir ka? Kawan tu dah tutup aurat minta tolong respek lah. Apa masalahnya artis berhenti menghiburkan orang dan mula berdakwah? Kot ya ko anti dakwah jgnlah pula sampai menghina niat mereka.

    - marah ni -

    ReplyDelete
  5. memang gitu wardinah ni,cakap je bagus perangai macam melaun.ingat masuk pas terus masuk syurga ,sapa cakap.kan syurga neraka hak allah.kalau betul le masuk pas masuk syurga camner hamba allah yg dinera lain spt arab,pakistan indon dia org tak masuk pas camner tu nampak nya tak masuk syurga le dia org.

    ReplyDelete
  6. tolong la respek dia dah berubah..bab dia nak berpolitik tu, tu hak dia..jangan bagi orang lain nampak korang orang UMNO bacul.

    ReplyDelete
  7. STUPID PUNYE BLOGGER...org kumpul pahala, ko kumpul dosa...die kan dh berubah, post gambar lame tu wtpe...semoga ko dpt pembalasan dr Allah...InsyaAllah

    ReplyDelete
  8. wow posing yang mengangkang tu best tengok. tak dpt bayangkan masa dia kangkang kat suaminya... hehehehe bestnyerrr

    ReplyDelete
  9. cili api blogger mempunyai ciri ciri yang dibenci rasulallah..membuka aib manusia dan memporak perandakan orang islam...
    hydrogenar@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Salam, tolong delete gambar ni. Dia telah berubah and berdosa mengaibkan dia.

    ReplyDelete
  11. Salam, saya ni dulu kuat umno, tapi sekarang saya sendiri tgk pas ke , pkr ke , umno ker semua tak betul sangat. cubalah muhasabah diri dan bersatu. buat malu je dok gaduh2 kerana pangkat. Semua ni kalau bersatu, buang hasad dengki, rasuah , gila perempuan dan ikut sunnah Nabi Muhammad s.a.w , sure Malaysia selamat.la ni semua dah lintang pukang. Dunia dah nak kiamat. Masih tak ingat. Wallahuallam.Dan silalah tuan blog delete gambar wardina ni, saya sendiri pernah jumpa dia dan dia dah 100% berubah, so jgn buat fitnah ,Allah nampak yang encik buat.Saya cuma beri nasihat, tapi kalau encik tak mau dengaq , Wallahualam....wasaalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SOKONG.... Memang pun PAS ke..UMNO ke..PKR ke apa apa parti ke hampir semua 2X5 ada kelemahan masing masing . Politik tu akan bersih kalau pengamal politik nya ikut apa yang diajar dlm ISLAM.Aku pun mengundi juga tapi taklah terikut apa apa yang melanggar akidah ( harap harap adalah parti yang pemimpinnya tak terlanggar akidah ya ), tak dengki ,tak rasuah ,tak gila pompuan , Orang tu kalau boleh SENTIASA SUCI DAN YANG PENTING IKUT SUNNAH NABI. Wallaualam ... wassalam.

      Delete
  12. eh..buang la gambar 2..kan org 2 dh berubah..jgn bukak aib orang..ape jenis blogger dah..sempit!!..

    ReplyDelete
  13. Ko org yg komen kat atas tu pun otak kuning..sikap ingin tau terlalu tinggi. Korang tak baca ke headline macamana.. Pandai mengata org! kita bole baca apa saja bahan bacaan..asalkan pandai nilai apa yg bole ditelan atau tidak. tapi usah dok mengata org jgak..kata dulang paku duarepih, kata org dia yang hampeh..wardina jgak yg dapat pahala

    ReplyDelete
  14. Pencacai umno memang tak akan mengubahkan diri mereka kepada kebaikan kerana mereka merasakan diri mereka yg terbaik..kerana Allah telah menutup mata hati mereka dgn kegelapan..

    ReplyDelete
  15. blogger berDNA babi..

    ReplyDelete