Followers

Wednesday, 1 February 2012

Wahida lepas gian di pentas PAS... Saksikan!


Huhuuu... Lama kita tidak menyaksikan Wahida isteri kepada Akhill Hay beraksi di pentas.

Kelmarin Wahidah kembali menyanyi semula di pentas PAS di sebalik imej berpurdah yang sungguh sopan dan melambangkan imej muslimah sejati dengan menayangkan aurat suara lunaknya yang mendayu-dayu.

Kata dah bersara demi menjaga maruah suami? Ni lepas gian ke Wahida?

Namun yang tak kenanya, Akhil dilihat gagal membimbing isterinya, si Waheeda.
Waheeda tampak gagal mengawal 'gian' dia untuk kembali beraksi dipentas. Nampak tangannya yang memegang mikrofon itu dan si kopiah putih yang tersenyum riang di belakang itu?

Puak pas yang kononnya alim di belakang dan di depan pentas takde sapa yang nak tegur ke? Adakah ini juga dihalalkan oleh mereka demi hiburan yang kononnya bercirikan Islam?


Ape-ape aje lah!


Sumber : Anak Seberang

12 comments:

  1. si bapak2 yang berkopia putih tu senang sekali dapat menonton bontot Waheedah semasa dia menyanyi, wah doo steam betul ni, ustaz Akhil dayus, membenarkan isteri nya menunjokkan lengang lenggok nya...ni lagi denga suara nya...dayus dayus..

    ReplyDelete
  2. Bukannya boleh percaya sangat yg pakai kopiah dan purdah ni. Di Kuwait pun ada perempuan pakai purdah, tapi tak pakai apa-apa pakaian dalam. Tah tah Wahida pun sama... luar je nampak purdah, dalamnya kosong. inilah fesyen ala Pas... tutup aurat dari kepala hingga kaki, tapi tangan dan suara tak tutup. Punggung montel di sebalik purdah bergedik-gedik sehingga memukau si kopiah di belakang Wahida tu. Akil Haiyy pulak bukan suami yg baik pun. Dia nak amalkan Islam, tapi tak cukup. Banyak jahil dari berilmu. Elok sangatlah tu laki bini mcm tu, lepas tu pulak duduk dalam pentas Pas.

    ReplyDelete
  3. yob ada youtube link?

    ReplyDelete
  4. korang duk utuk org ni, korang tu dh bai ksgt ke? betul ke wahida tu nyanyi. kot2 dia teman suami dia atas pentas je? jgn pandai2. kita ni kena la husnu zon. cerita tk elok buat apa sebarkan?!!

    ReplyDelete
  5. oii ngok mamat 13 feb,tgk kat tgn tu ade mich

    ReplyDelete
  6. kih kih kih.... aurat beb, aurat.....
    tak minat dengan laki bini ni!

    ReplyDelete
  7. die bukan nyanyi... ni sesi soal jawab persoalan wanita berniqab... pandangan masyarakat..

    ReplyDelete
  8. Kasihan ada orang yang punyai kekuatan menggunakannya untuk menghina orang lain.

    ReplyDelete
  9. USTAZ & USTAZAH POST LAJU. SAMA JER DGN AKAK ABI ABUDU. BUKAN MENGHINA TAPI TU LAH YG JELAS KELIHATAN.

    ReplyDelete
  10. purdah tak de dlm alquran.
    itu pun dah tunjuk ustaz tu dah tak betul.

    ReplyDelete
  11. insan2 yang dah tak laku..... dipergunakan, diperkudakan... sape yang bodoh? sape yang untung? jwablah sendiri.

    ReplyDelete
  12. Isteri saya juga pakai purdah.
    Pakai purdah bukan sekadar hijab tubuh dan muka tapi hijab dari perkara2 bathil di dunia.
    Tak semesti nya semua nya Islam ada dalam PAS.

    BukanUstazyangtakPAS

    ReplyDelete