Followers

rantau ku sayang

Sunday, April 14, 2013

HOT!!! GAMBAR BOGEL AISHAH SEDANG MANDI HAMPIR TERSEBAR!!

Hiasan..

Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin).

Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.

Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini.

Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu.

Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain.

Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional.

Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.


Oleh: Tulang besi

Tulang Besi

p/s: Artikel diatas ditulis oleh penganut tegar ajaran Pas iaitu blogger Tulang Besi untuk memfitnah Umno.. Jangan-jangan.., dia sendiri yang tebuk bumbung rumah Aishah tu untuk skodeng... Bodoh punya Tulang Babi!!

Cilipadi (ciliapibloggers ) nak bagi tahu dengan tulang besi blogger yang mengamuk dengan wartwan wanita agendadaily ini . wei tak sapa nak tenguk Aishah tuh bogel .kik kik kik kik kik .mungkin ko lah yang berselera sebab ko kan penganut PR yang punya "tote kurang ajar" macam pemimpin ko juga. nak tipu biarlah elok elok...

6 comments:

  1. Mamat mane tah yang tebuk kata umno jugak yang salah.. Haprak punya tulang besi

    ReplyDelete
  2. Ada ke org nak tgk body Aicah tu? Hahahaha.....

    ReplyDelete
  3. Tak tau la pulak.....Unit Amal PAS keja repair bumbung bocor...... hebat betul unit amal ni......Jgn2 keja skodeng? Agak2 la nak kelentong pun.... KAhkahkahkah.....

    ReplyDelete
  4. Mustopa Ali..... unit AMAL PAS repair apa ha? Lubang dinding hotel bocor kena ujan jugak ke? Tak pun repair spender putih cap boya..... ahaks...

    ReplyDelete
  5. Mamat ni la tebok..muka mcm pecah rumah ja

    ReplyDelete