Followers

rantau ku sayang

Thursday, February 2, 2012

Insiden Kampung Jln Kebun: Kemana Chegubard? Polis biarkan saja ke?

Setelah terbaca sebuah artikal yang tersiar di portal N9kini.net tadi, CAB juga hairan dan mengapa ceritanya jadi begitu.

Benar, CAB sokong 100%... Memang kejadian insiden di Kampung Jalan Kebun beberapa minggu lalu, memang sepatutnya dinilai semula.

Chegubard antara yang dikatakan menjadi punca provokasi sehingga tercetusnya pergaduhan antara orang kampung dengan sekumpulan HINDRAF yang mengadakan ceramah di sebuah dewan dalam kampung tersebut dimana penduduknya 100% Melayu ketika waktu maghrib menjadi senyap begitu saja.

Yang menjadi tanda tanya, di manakah penghujung hal ini. Adakah hal ini tidak perlu di ambil tindakkan?

Pendapat CAB,perkara ini janganlah di ambil remeh. Kebenaran harus di buktikan, agar individu-individu yang menjadi punca harus dikenakan tindakkan yang setimpal untuk diajadikan tauladan agar hal-hal begini tidak lagi berulang di masa hadapan...

Janganlah orang lain punya angkara, mangsa juga hidup menderita...

Atau adakah ianya kena di lakukan seperti tajuk ini? KLIK baca apa yang tertulis pada tajuk di bawah:

Perlukah Orang Awam Yang Tahan Chegu Bard Sebab Polis Tutup Mata?


 

1 comment:

  1. Sepatutnya sudah lama si badrul ini diajar...

    Sedangkan dalam PKR da sendiri tidak diterima oleh 'suku sakat'nya .. dengan si ketua ketua AMK tu memang bermusoh..

    Dia mencari hala tujunya sendiri, namun kerana adanya sekumpulan pemuda di N9 yang masih bodoh dan sanggup menjadi pengikutnya atas nama SAMM dia masih lagi bernafas untuk menimbulkan hura hara dan kacau bilau .. Hanya itu yang boleh dilakukannya untuk mengambil hati al juburi..

    ReplyDelete