Followers

rantau ku sayang

Friday, November 2, 2012

PEMIMPIN PEMBANGKANG NS PICIT BUTANG PANIK TERPAKSA PANGGIL RAFIZI

RAKYAT TAHU DAN MENIKMATI HASIL KEPIMPINAN MENTERI BESAR DAN MEREKA TAHU MENILAINYA.TAK PERLU BUDAK KAMPUNG PANDAN NAK TUNJUK BIJAK DI NEGERI KAMI.
Pemimpin pembangkang Negeri Sembilan terpaksa akui bahawa kepimpinan Dato' Seri Haji Mohamad Haji Hasan Menteri Besar Negeri Sembilan berjaya dan mereka terpaksa menggunakan khidmat Rafizi Ramli , pakar pemfitnah Pakatan Rakyat untuk mencari kelemahan dan kesilapan kepimpinan ini. 

Taufek , Che Gu Bard yang kini terpaksa lari meninggalkan Negeri Sembilan dan pemimpin  pemimpin  lain PKR terpaksa  menebalkan muka apabila terpaksa menggunakan khidmat Rafizi untuk membantu menyelamatkan Pakatan Rakyat Negeri Sembilan.

Rafizi yang kurang arif mengenai isu-isu di Negeri Sembilan terpaksa berdalih-dalih untuk mencari satu isu konkrit untuk menabur fitnah kepada MB Negeri Sembilan. Pada mulanya beliau menuduh bahawa tanah balak diberikan kepada kroni namun Menteri Besar menjawab dan menyangkal tuduhan  Rafizi sehingga dia terpaksa mencari isu lain pula. lihat ini

Insyaallah rakyat Negeri Sembilan tidak akan termakan dengan hasutan Rafizi , mereka tahu dan nampak apa yang telah dilakukan oleh Menteri Besar untuk membangunkan Negeri Sembilan.




No comments:

Post a Comment