Followers

rantau ku sayang

Thursday, April 28, 2011

Anwar ibarhim muka tak malu dan Sahak kuda trojan BN NS perlu dijauhi!!

Anwar Ibrahim baru baru ini datang ke Ampangan dan sempat berucap selama 20 minit sahaja dan terus beredar , mungkin takut kena soal pasal jam Omega. Sebelum beredar Anwar sempat berpesan agar PKR menawan Negeri Sembilan. Apakah Anwar tidak punya perasaan malu atau segan silu langsung untuk meluahkan kata kata sedemikian. tak malu ke apabila bertanding di Sarawak dan bagaikan nak rak kononnya PKR akan tawan Sarawak. 48 calon bertanding dan hanya menang 3 kerusi sahaja. kononnya ceramah PKR dapat sambutan, Memang ramai orang datang kerana nak tenguk penipu dan peliwat kerana bukan mudah nak tenguk raja liwat dan raja tipu. Satu saja anugerah tuhan yang macam Anwar ini di Malaysia.

Walaupun kita tahu PKR kini sudah hilang taring namun BN NS perlu berhati hati jangan terleka lagi. Cuci semua daki daki yang ada dalam BN , nyah kan musuh musuh dalam selimut dan nyahkan kuda Trojan dalam UMNO ataupun musang berbulu ayam. Masih ramai lagu musang berbulu ayam dalam politik Negeri Sembilan. MB perlu mengambil keputusan yang tegas kali ini. Sahak Pantai kita tidak boleh panggil dia musang berbulu ayam kerana dia sememangnya musang yang berbulu musang. sahak ini terang terang menghentam Menteri Besar dan Menteri Besar adalah musuh pertama Sahak. Memusuhi pemimpin sama lah memusuhi kerajaan Negeri dan BN Negeri. Sahak perlu disingkirkan dan jangan biarkan dia langsung terlibat dalam PRU 13 nanti. nama Sahak perlu disingkirkan sekali lagi.Sahak disingkir pada kali pertama kerana tidak layak dan kerana ada kes di mahkamah , kes tipu seorang Dato' melibatkan wang jutaan ringgit . Bukan MB sengaja tidak senaraikan dia.

Sahak adalah kuda Trojan yang perlu ahli ahli UMNO jauhi , mendekati Sahak sama seperti memusuhi Barisan Nasional kerana Sahak kini berniat untuk mengalahkan calon BN .Sahak perlu dijauhi oleh ahli ahli UMNO bagi mengelakkan dituduh bersubahat untuk menjatuhkan BN. Ketika Sahak digugurkan dari menjadi calon pada PRU 12 yang lalu , penguguran ya di restui oleh PM dan TPM. angan lah percaya bahawa Sahak ini rapat dengan Najib kerana Sahak banyak jual nama Najib.InsyaAllah kalai ini PM juga akan merestui jika nama Sahak tidak disenaraikan dalam nama nama sebagai calon kerana ianya akan menyusahkan pentadbiran kerajaan negeri jika nama nya dicalonkan, Sahak perlu melihat dirinhya dalam cermin jika masih mahu bersama BN dan UMNO. Sahak perlu menghentikan fitnah terhadap MB NS dalam setiap ceramah beliau kerana ianya tidak menguntung kan dia dan juga BN.

1 comment:

  1. donga koba Najib nak bagi dio jawatan MB..hehe

    ReplyDelete