Followers

rantau ku sayang

Saturday, January 14, 2012

LIWAT II: Anwar tuduh politik mana yang campur tangan? Klik baca sini!

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan tidak harus ada campur tangan politik sekiranya Peguam Negara mahu membuat rayuan berhubung pembebasan beliau dalam kes liwat, Isnin lalu.

“Soal pendakwa raya rayu itu bukan soal saya, itu ruang yang ada untuk dia terkandung dalam akta dan undang-undang. Ia terserah kepada badan kehakiman untuk memutuskan keputusan berdasarkan undang-undang dan fakta.

“Tetapi, saya harap tiada sebarang campurtangan politik dalam kes ini. Kami faham undang-undang dan perlembagaan,” katanya ketika ditemui pemberita selepas menunaikan solat Jumaat di Masjid Jamek Kampung Baru di sini, hari ini.

Sumber : N9kini.com

Kata CAB:
Agak selama ini, politik mana yang campur tangan? Dan bukannya puak-puak politiknya sendiri yang tak sudah-sudah sebuk campur tangan. Merusuh kesana kemari.. Bersepanduk sana bersepanduk sini... Heret cerita di setiap ceramah jalanannya. Sehingga cuba mengugut mahkamah?

Tak sedar ke puak-puak ni haa?

3 comments:

  1. Poodahhhh...Kepala Bu..h dia le yg suka meliwat tu.Yg selalu masuk campur tu sapa? Dia sebenarnya takut dgn kesilapan dia sendiri....dia tau dia memang peliwat.

    ReplyDelete
  2. nak buat macamana,modal itu aje yg dia boleh guna,lain2 tak releven....kesian nuar,cakap pun tak boleh pakai dah,kalau kita semua ikut rentak manusia 'otak masuk air' ni kita jadi sewel macam dia juga......elok jauhi penyakit dia!!

    ReplyDelete
  3. tipudaya dan fitnah berleluasa dimana sekarang-petanda akhir zaman.sama2lah kita muhasabah diri

    ReplyDelete