Followers

rantau ku sayang

Sunday, March 11, 2012

Anwar punya hal, Khalid Ibrahim tergagap-gagap di Seri Menanti.


Khalid Ibrahim gagap memang kurang ajar datang ke negeri orang tanpa memberikan salam. Negeri sendiri tidak terjaga lintang pukang penuh dengan maksiat dan rasuah serta penyelewengan yang tahap gaban datang menyorok nyorok tengah malam ke Negeri Tok Mat Hasan untuk menghasut rakyat di Negeri Tok Mat Hasan.

Hei... gagap ingat Tok Mat Hasan macam kamu ke hidup bergelumang dengan maksiat dan celaru sampai gagap gaban tak boleh baik baik sebab hati busuk .

Rakyat Negeri Sembilan tak mahu pemimpin gagap dan hati busuk serta hidup bergelumang dengan maksiat dan menjadi kuda kepada DAPig. Kami anak anak Negeri Sembilan berpesan dengan Khalid , kami di Negeri Sembilan hidup aman dan damai dan negeri kami sedang sibuk dengan agenda pembangunan dan membentuk modal insan. Jangan lah datang nak jadi syaitan menghasut rakyat Negeri Sembilan.

Kami di sini tidak mahu pemimpin seperti pemimpin anugerah tuhan kata isteri nya dan kamu pula memuja sebagai iimam Mahadi. Kami tak mahu menuntut mahkamah melepaskan pemimpin yang tidak bermoral yang ada Filem sex , kalau bukan dia pun dalam film itu tetapi 160 peratus menyerupai dia.

Yang kelakarnya, malam tadi bila datang sekumpulan NGO hendak menyerahkan memorendum bantahan terhadap isu Anwar sokong Israel kepadanya... Khalid gagap terus tergagap dan...

Untuk kesah selanjutnya klik disini: Tepak Bersulam 2


 MAJOR (B) RAZALI SDG MENYERAHKAN MEMORUNDUM MEMBANTAH SOKONGAN ANWAR TERHADAP ISRAEL KEPADA MACAI-MACAI KHALID GAGAP DI SERI MENANTI.


1 comment:

  1. ekau tanya dulu siapa sebenarnya mahathir tu...lg hebat dok menyokong israel dan tarik pelabur dari israel.part satu lagi jgn nak pembongak kato org ng sembilan hidup aman damai..porrahhh!masalah air kt seri menanti pun tak selosai lg...memanjang takdo air jo..pembangunan kt seri menanti pun camtu gak takde apo..masalah pengankutan pun satu.yg aman damai tu cuma puak2 umno jo sebab hidup senang lenang ngan projej masyukk..

    ReplyDelete