Followers

rantau ku sayang

Friday, March 28, 2014

PENDEDAHAN DISEBALIK SERANGAN DAP TERHADAP MH370 #TakziahMH370


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita terGELAK apabila DATUK Bung MOKHTAR menCABAR kePIMPINan PR untuk turut SAMA ke LAUTAN Hindi bagi MISI SAR MH370.. Kita terGELAK bukan kerana keLUCUan yang ada dalam CABARan tersebut.. Sebaliknya kerana RAMAI di kalangan kePIMPINan UMNO/BN sendiri masih berfikir kenapa puak-puak penDERHAKA kepada NEGARA ini masih MENYALAK walaupun hampir setiap HARI ada penJELASan pasal TRAGEDI MH370 ini.. Mereka bukannya SPESIS yang DHAIF dan BUTA HURUF walaupun ada yang CUMA keLULUSan SRP aje.. Mereka MENYALAK untuk men'DIVERT'kan keJAHATan mereka aje..



Tatkala mereka dan penCACAI mereka MENYALAK mengGUNAkan segala MEDIUM yang ada bagi menyalahkan kerajaan dalam TRAGEDI MH370, sekali lagi terBUKTI keZALIMan DAP La'anatullah meROBOHkan GERAI peNIAGA Melayu/BUMIPUTRA di Teluk Bahang.. NAMPAK tak bagaimana puak ZIONIS ini men'DIVERT'kan ISU bagi menutup keZALIMan mereka terhadap orang lain?

KLIK IMEJ UNTUK VIDEO

KLIK IMEJ UNTUK VIDEO

Ada tak sesiapa PEDULI terhadap NASIB peNIAGA Melayu itu yang diTINDAS SAMA seperti KAUM Rohingya atau UMAT ISLAM Palestin? Takde bukan? SEMUAnya terTUMPU kepada SALAKan puak-puak ini memBURUKkan kerajaan dalam TRAGEDI MH370.. SAMAlah apa yang diLAKUkan oleh 'RED Bean ARMY'..


Tatkala DATUK Hisham dan KAKITANGAN MAS menitiskan AIR MATA apabila memBERIkan penJELASan terhadap TRAGEDI MH370 ini, puak-puak PR ini berSORAK sakan untuk mengambil KESEMPATAN atas TRAGEDI ini dalam USAHA untuk menabalkan 'PenJUBOR' sebagai 'PRESIDEN' untuk NEGARA ini.. Demi menJAYAkan USAHA ini,mereka bukan sahaja sanggup mengKHIANATi NAMA BAIK NEGARA kita, malah ada yang sanggup berSEKONGKOL berSAMA pihak ASING untuk memBURUKkan NEGARA.. LIHATlah bagaiamana 'REMUK'nya NAMA BAIK NEGARA kita diKERJAkan oleh pihak luar menerusi MEDIA mereka?

Tatkala kita berUSAHA untuk menangkis dan menJAWAB segala PERSEPSI BURUK yang diSALURkan oleh 'RED Bean ARMY' kepada pihak ASING, peNIAGA Melayu/BUMIPUTRA pulak diZALIMi oleh DAP La'anatullah kerana mereka itu Melayu berAGAMA ISLAM.. Pernahkah mereka ini diZALIMi dengan CARA yang SAMA oleh kePIMPINan UMAT Melayu/ISLAM BAIK dari ZAMAN penJAJAHan hingga selepas 57 TAHUN keMERDEKAan? Kalau pernah, mustahil ada 7 orang BILIONAIR daripada KAUM mereka di NEGARA ini? IRONInya, SALAKan mereka ini berHUBUNG TRAGEDI MH370 bukan kerana SIMPATI sebaliknya ada AGENDA!

Wallahualam.. 

No comments:

Post a Comment