Followers

rantau ku sayang

Wednesday, June 15, 2011

PERJANJIAN SYAITAN ANWAR DENGAN DAPig N9 (ANTHONY LOKE)

Anwar Ibrahim telah membuat satu perjanjian Syaitan dengan Anthony Loke sekiranya  PKR  menawan Negeri Sembilan , tanah warisan bonda kita ini akan ternoda apabila DAPig buat pertama kali dibantu oleh pengkhianat Melayu di tawan dan di terajui oleh Anthony Loke . YAB Dato' Seri Utama Anthony Loke.

Juak Juak  DAPig akan merompak semua tanah kita kerana YAB adalah kaum DAPig , semua tanah kaum mereka akan diuluskan segera. Berpusu pusu lah kaum mereka dari luar Negeri Sembilan akan menoda tanah warisan nenda kita. Tiada lagi kuasa Melayu. Itu tidak penting kerana yang penting bagi mereka Anwar mesti jadi Perdana Menteri , UMNO yang meperjuangkan hak Melayu mesti di tumbangkan  di Negeri Sembilan.

Kita sudah hilang darah keperwiraan kita sudah hilang pencak silat setelah tertipu dengan juak juak ini. Bagi kaum juak juak ini semua akan sokong DAPig, mereka tidak heran dan takut. Mereka hanya mahu tipu orang Melayu saja, Mahu tipu orang Melayu gunakan orang yang terdesak yang mahu sangat jadi kerajaan yang mahu jadi pemimpin. KUDAKAN MEREKA. Mereka ini PAS dan PKR.

Sebelum dapat kuasa mereka sanggup lakukan apa saja. Janji dapat kuasa dapat singkir Melayu dan Islam. Inilah penjajahan  alaf baru.... bangun lah bangsa ku, Kita tolak Rashid , Kita Tolak Taufik Kita halai  Badrul kita tolak semua  DAPig dan PKR serta PAS di Negeri Sembilan , Undi PAS undi PKR sama dengan UNDI DAPig. Jangan gadaikan maruah Agama ,bangsa dan negara.

WAHAI ANAK ANAK NEGERI SEMBILAN , KITA NAK KENA PANJAT PEJABAT DAPig  MINTA BIASISWA KITA KENA JUMPA DAPig MINTA BANTUAN KEBAJIKAN KITA KENA SUJUD KAT DAPig. DAYUS KAH KITA ? PONDAN KAH KITA ? MEMANG KO TAK BOTOLO KALAU BUMI NENDA INI KORANG SORAHKAN KEK DAPig INI. JANGAN JADI PENGKHIANAT.

No comments:

Post a Comment