Followers

rantau ku sayang

Friday, August 12, 2011

Hidup Badrul penuh Fitnah

Inilah bos baru Badrol - Anthony Loke  DAPig
Si Badrul Gilo tuh sekarang sudah menyepi dan berdoa agar Rosmah tak saman dio. Bergogak  dio lemparkan fitnah pado Rosmah kononnya  Rosmah boli Cicin berjuta ringgit. Akhirnya penipuan  Badrul dipatahkan dan dibuktikan bahawa itu semuo penipuan dan Badrul gilo ini sebenarnya petik cerito ni dari blog Raja Petra.

Bangang punyo Badrul. tak ado kojo lain ko mamat ini asyik nak tabur fitnah sajo. sekarang ni  Badrul kecut dan tidak bersuaro. Kenapo tak berani pulak nak heboh hebohkan lagi pasal cicin tuh. Tapi dio akan tanggung dosa kerano ramai orang Pakatan Rakyat yang banggang  percayo apo yang dio fitnahkan.

Manusio macam Badrul  ni pun bulleh hidup kek ateh muko bumi ini. Manusio macam in i pun ado jugak orang nak pocayo. hidup dio menipu dan terus menipu sobab nak  kuasa , nak jadi wakil rakyat. nak jadi menteri bosa lak sekarang ni.

Badrol ni dah dikotopikan oleh pemimpin  PKR pusat dan di Negori  Sembilan dia dah dipulaukan oleh pemimpin PKR  Negori  Sembilan. itulah sobab dio bergorak ateh persatuan solidatari anak mudo SAM yang tak berdaftar dan tak berahli.

Ramai yang  raso Badrul ini akan bertanding atas tikit  DAP.

1 comment:

  1. APO PUNYO BODOH ORG N9 NIE...KAKI LANCAP NI PUN NAK DICALONKAN LAGI...BANGANG

    ReplyDelete