Followers

rantau ku sayang

Friday, December 23, 2011

Anwar kata Khir Toyo bersalah ke?

Kalau diikutkan keputusan hakim di mahkamah hari ni, bekas Menteri Besar Selangor tu tak bersalah dan tidak sepatutnya dikenakan sebarang hukuman.

Sebab, menurut kata Si Ketua Penipu tu, sistem kehakiman di Malaysia ni tak adil dan selalu berat sebelah. Nak pulak kalau ianya melibatkan pemimpin tertentu.

Sama macam kes saman Si Biawak Guan Eng tu terhadap Utusan Malaysia. Pun sama jugak. Utusan tak perlu dikenakan sebarang hukuman dan tindakan.

Perkara tersebut dinyatakan bila soalan ditanya oleh wartawan kepada Si Ketua Penipu tu berkenaan dengan pembelaan dia dalam kes liwat terhadap Mohd Saiful sebelum ini.

Kata Si Ketua Penipu tu, dia tak nak angkat sumpah sebab dengan cara dia duduk dalam kandang tertuduh maka dia berpeluang untuk mengkritik sistem kehakiman Negara.

Maka bagi dia, apa sahaja keputusan yang dikeluarkan oleh mahkamah adalah tidak adil, termasuk la keputusan yang berkaitan dengan Khir Toyo ni. Takkan dia rasa dia je yang tak bersalah kot? Itu tak adil namanya!!! - SEMUT HITAM


Sumber berita, sila klik SINI : N9kini.com

Kata CAB : Mahkamah itu adil!

No comments:

Post a Comment