Followers

rantau ku sayang

Thursday, August 30, 2012

Sendikit DAPig NS tipu Jumud PAS menggunakan ayat Quran - Anthony Loke adalah dalangnya !!

Awas !!!!!! : Adakah dia ini Agen Syaitan???
Menurut sumber yang saya boleh percayai baru baru ini dalm satu perjumpaan yang tidak pasti tarikh yang sebenar tetapi pada bulan Ramadan. Anthony Loke telah mengarahkan semua pemimpin pemimpin DAP untuk berkempen ke Masjid masjid  berbuka puasa  dengan orang Melayu jika boleh. 

Hafal sedikit ayat ayat Quran dan dalam ucapan  selitkan sedikit ayat Quran yang akan memegunkan Jumud Jumud PAS dan mereka inilah yang akan  menjadi penyebar tentang kebaikan kita yang klononnya menyokong Islam. Mereka ini Jumud jumud yang mudah di tipu. Kita gunakan tetik Lee Kwan Yew tawan Singapura. Jika ini benar berlaku bermakna Anthony Loke inilah sejahat jahat manusia talam dua muka.

Padanlah ketika satu ceramah di Kuala Pilah seorang ADUN dari salah satu Parlimen Port Dikson telah menyebut Kun Fa ya kun dan berte[uk lah Jumud Jumud PAS memuji . Tenguk tuh orang Cina pun boleh menyebut ayat Quran sekarang kata mereka.

Awaslah penipuan DAPig ini , jauhi dari tertipu dan jauhi dari mereka yang cuba mencemar kan Islam , kalau boleh nyahkan mereka dari masjid masjid kita.

Oleh : Puteri Hang Li Po

No comments:

Post a Comment