Followers

rantau ku sayang

Thursday, October 4, 2012

Bila khalifah minum arak..

Bila dia masuk surau atau masjid.. mereka diam.. bila dia dan sekutu menggunakan potongan ayat dan menghalalkan cara.. mereka bertepuk tangan sambil bersorak-sorak handal.. puji wahhh ini orang faham maksud ayat al-Quran..

Bila dia masuk surau atau masjid dengan kain belah tengah.. kipas angin senggaja pusing nombor 5 sehingga terkibeh kain eh.. jemaah duk dopan suko amik.. ini amoi yang kita carik.. tazkirah dalam masjid.. fadhilat dapat lebih..

Tak cukup itu.. ini tokong serupa khalifah Umar Abdul Aziz.. konon lah.. Ini macam boleh karrrr??  Apa cerrrrrrrrrrrrrr???

Manyak syiok ini khalifah duduk sebelah amoi, pegang itu arak gelas besar punya.. sudah pegang.. ada minum kar?? Ini khalifah talak takut punya, sebab ularmak PAS ada belakang kasi back-up.. Tak dak masalah punya, itu Nicky Ajis boleh kasi hapus dosa maaa...

Ooops, ini khalifah ada tau ka apa itu dosa? take beer!!

Kredit : AAKJ dan PAS Beruk

1 comment:

  1. Hanya 'Khalifah PAS' saja yang akan buat perkara2 macam ni. Sama juga Mursyidul Am PAS yang buat perkara orang Islam tak akan buat.Sebab tu PAS sebenarnya Parti Ajaran Syaitan.

    ReplyDelete