Followers

rantau ku sayang

Friday, November 8, 2013

PRK Sg.Limau: Setan Dah Makbulkan Doa Nik Ajis


Aku dapat rasa kemenangan calon PAS semasa PRK DUN Sungai Limau baru-baru ni ada kaitan dengan kata-kata Nik Ajis pada 24 Januari 1999: "Jika DAP nak tolong PAS saya terima, usahkan DAP, Syaitan pun boleh saya terima asalkan UMNO kalah".
Aku percaya kemenangan PAS ada kaitan dengan syaitan atau hantu. Bayangankan lah kawasan Bukit Besar jumlah undi yang diperolehi melebihi jumlah penduduk. Kalau bukan hantu atau syaitan yang memenangkan PAS siapa lagi?..

Jadi pada aku, doa Nik Ajis pada 24 Januari 1999 untuk berkawan dengan syaitan demi mengalahkan calon daripada UMNO telah dapat dikabulkan dengan bantuan tentera Syaitan selain darpada DAP.. Percayalah..

Ulamakah aku?.. Apa eh hukum bersekongkol dengan setan-setan ni?

No comments:

Post a Comment