Followers

rantau ku sayang

Thursday, November 14, 2013

PROTOTAIP...!! SOFA #ZURAF KINI MILIK FUCKATAN DI ANGGARKAN BERNILAI 100 JUTA SHEKEL #israel...

Di majlis pelancaran Sofa Zuraf singkatan nama 2 tokoh fuckatan Zuraidah dan Rafizi yang baru sahaja buat kemunculan solong selepas selesai tunai haji #Malboro berkata "kita bakal pasarkan sofa zuraf, ke peringkat antarabangsa "disini semalam, di mahkamah Putrajaya sejurus selesai proses penarikan saman fitnah yang mana #alibi tidak berfihak fuckatan setelah peguam masing-masing setuju, agar #prima facie saman fitnah ditarik balik membolehkan Zahrizat terus memberi tekanan kepada fuckatan berhubung fitnah nfc yang telah menjatuhkan imej beliau seperti DSWP kata "Hidup tidak selalu indah, namun perjuangannya#terlangkau. Walau fitnah menang! kehancuran di bayangi kematian" di sana semalam.

Sejurus fuckatan menang fitnah, tanpa #alibi dan timbul #prima facie "Paten sofa zuraf terus di #reQuest untuk memestikan pemilikan tersebut menepati kehendak pasaran #GST, sebenarnya itu bukan kejayaan tetapi kekalahan paling besar dalam fuckatan apa yang DSWP saksikan sendiri perbicaraan tidak berlansung antara Sahrizat dan Zuraidah bersama Rafizi kerana sebelum itu peguam bela fuckatan telah menemui peguam cara lalu berlaku perbincangan hingga dibawah ke kamar hakim dan selesai tanpa perbicaraan... #STOP.... sekiranya diteruskan Zuraidah dan Rafizi INNALILLAHI WA INNA RAJIUN #mampos, DSWP respek Sahrizat masih bersabar walau imejnya dijatuhkan.

Namun fuckatan sebaliknya mereka lebih membesar-besarkan penarikan saman fitnah tersebut seperti lah mereka menangi pilihan raya dan Anwar jadi PM, DSWP cuma gelihati melihat gelagat anjing-anjing fuckatan ni dapat tulang babi macam macai makan taik mereka tidak tahu perkara sebenar yang terjadi dari raut wajah Zuraidah dan Rafizi sudah tergambar benda buruk bakal berlaku bukan sahaja untuk mereka berdua tetapi bencana besar menimpa fuckatan itu cuma satu kes sahaja di lepaskan masih banyak lagi kes sedang menanti termasuk kes bapia mereka, kata Sahrizat "kes-kes lain saya akan teruskan" sidang media...

DSWP beri peluang blogers, facebookers fuckatan meraihkan 'Hari Tanpa Tuhan' dan macai 'Malam Bersama Iblis'....keh3

No comments:

Post a Comment