Followers

rantau ku sayang

Tuesday, August 2, 2011

Aspan kena jawab kenapa dia lacurkan dirinhya kepada DAPig dan berapa LSF bayar dia ?

Sebenarnya aku berharap sangat Roshatika akan terjumpa tulisan ini dan akan post di blognya dan tanya pendapat orang lain .

Jika tidak puas hati kepada kepimpinan dan kerajaan  Malaysia ataupun Negeri Sembilan , cukup lah sekadar menulis di blog. ramai yang faham mengikut andaian masing masing. Bila sudah berdiri di pentas DAP dan mengutuk Kerajaan  Malaysia , Perdana Menteri , Kerajaan Negeri dan Menteri Besar rasanya sudah keterlaluan.

Tepat sekali ungkapan yang boleh diungkapkan adalah mahu menjatuhkan kerajaan BN di Malaysia dan di peringkat Negeri Sembilan. Anthony Loke memberitahu hadirin kesemuanya ada dalam lebih kurang 100 meja dengan 10 orang satu meja bahawa Aspan Alias adalah ahli UMNO hari ini mahu membuat pendedahan.

Ini bolehlah kita ketegorikan  Sdr Arpan Alias  sudah menderhaka , pengkhianat.  Mungkin tidak ramai yang tahu mengenai Aspan Alias ini. Tak banyak yang baca  blog dia tetapi berdirinya Aspan adalah atas dasar berdendam kepada orang yang tidak pernah melakukan apa apa kesalahan kepadanya tetapi hanya tidak memandikan Aspan dengan wang ringgit mengikut kehendaknya. Orang orang ini (Pemimpin) ini dijadikan musuh oleh Aspan.

Yang rakyat Negeri Sembilan mahu tahu kenapa Arpan naik ke pentas DAP. Berapa LSF (Anthony Loke) bayar Arpan.Kenapa Aspan sanggup lacurkan diri nya berdiri di atas pentas DAPig  semalam di Tampin. Apakah hanya dengan bayaran yang di bayar oleh LSF , Aspan sanggup lacurkan dirinya  dan mengkhianati bangsa dan agama serta negara dan negeri. Inilah sebenarnya Aspan Alias. Penulis blog  yang kini condong kepada DAP kerana Najib tidak mahu bayar nya, pemimpin di Negeri Sembilan buat tidak tahu kepada nya.

Inilah persoalan yang perlu Aspan jawab, kenapa dia melacurkan dirinya dipentas DAP ? Beranikah dia bersumpah bahawa Anthony Loke tidak membayarnya ?

6 comments:

  1. Pdn muka Aspan, selama ni dia ingat dia seorang aja yg boleh hentam org.Skrg dia pula kena hentam. aku dh ikut lama tulisan dia , baca blh lah , percaya tak leh blah lah... byk nipu. Jgn percaya lah apa yg dia tulis.

    ReplyDelete
  2. inilah manusia yg memteingkan kantong diri sendiri daripada memikirkan hal Agama bangsa dan negara. Aspan dipentas DAP krn mahukan DAP menawan NS dan mahukan PR tawan Malaysia. Keluar sajalah dari UMNO, jgn berselindung disebalik nama UMNO.

    ReplyDelete
  3. Duit duit duit.... segalanya krn duit.

    ReplyDelete
  4. Siapa Aspan ini, x pernah baca blog dia pun. Huh sian manusia mcm Aspan ini.

    ReplyDelete
  5. Tong Kosong yg sentiasa berbunyi, pedukli saja ngan dia ni.

    ReplyDelete
  6. Jangan menjadi musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan. Kecewa dalam perjuangan memang camtu la. tak ikhlas mementingkan kepentingan diri... jangan menyesal kemudian hari...

    ReplyDelete