Followers

rantau ku sayang

Wednesday, August 3, 2011

Loke Siew Fook beli pengkhianat UMNO RM3000?

DAP sekarang kian terdesak dan sanggup membayar mana mana ahli UMNO yang sanggup menjadi pengkhianat memburukkan  kerajaan  Barisan Nasional mahu pun mana mana pemimpin UMNO. Dengar khabar baru baru ini seorang ahli UMNO yang sanggup memburukkan pemimpin UMNO di hadapan penyokong DAP mendapat bayaran sebanyak RM3000 pada satu majlis.

Di Tampin baru baru ini seorang ahli UMNO yang mengaku dirinya ahli UMNO dari Kuala Pilah telah dibayar sebanyak RM3000 dan DAPig telah berjanji akan membawa ahli UMNO ini untuk beberapa ceramah dan makan malam yang dianjurkan oleh DAPig. Jika sebulan 4 kali maka  imbuhannya agak lumayan RM12.000.

DAPig sanggup lakukan apa saja untuk tawan hati bangsa Melayu termasuk lah membaca sebaris ayat suci Al Quran. DAPig juga sanggup berpura pura menyokong PAS tetapi sebaliknya kedua dua parti ini sebenarnya menikam antara satu sama lain. PAS tidak berani membawa bendera DAPig jika bersama- sama orang Melayu dan DAPig juga tidak berani membawa bendera PAS jika mereka berada sesama orang Cina.

Inilah manusia kalau sudah berkiblatkan wang dan ringgit.

4 comments:

  1. mmmg Cina ni gampang, brangan nak jadi org yang paling berkuasa di N9.

    ReplyDelete
  2. kalau org mcm Liew Siew Fook ini boleh beli pengkhianat UMNO bahaya tu... kita harus hati hati dan nyahkan pengkhianat berkenaan.

    ReplyDelete
  3. kalau berginilah angkara yg boleh terjadi di kalangan org melayu,bermakna berlakunya ketidak seimbangan ekonomi di antara masyarakat org melayu yg agak besar jurangnya dan kerapuhan ini menyebabkan kesetiaan bangsa kaum itu sebdiri akan tarkubur.Maka utk menghindar masaalah ini terus berlaku sepatutnya kena wujud akta"org kipas"

    ReplyDelete
  4. Aspan pengkianat.

    ReplyDelete