Followers

rantau ku sayang

Monday, August 15, 2011

Nurul Izzah sudah perasan Pakatan rakyat jadi kerajaan , belajar dari ayah nya

Nurul Izzah ini mungkin sudah terlebih perasan bahawa dia  kini Pakatan Rakyat adalah kerajaan hanya dengan menguasai 5 Negeri. Samalah Ayah dan Anak satu perangai , mujur dia ini perempuan saja kalau lelaki mungkin selera pun sama,

Bafru baru ini mereka telah mengadakan pertemuan antara  Pakatan Rakyat yang diwakili oleh Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu; Ahli Parlimen Kepong, Dr. Tan Seng Giaw serta Nurul Izzah sendiri dengan Hoyer pada Selasa lalu dengan pertemuan  Timbalan Menteri Luar Jerman, Werner Hoyer baru-baru ini. Dalam kenyataan n Nurul Izzah pertemuan itu  bakal mengeratkan hubungan diplomatik antara kedua-dua pihak. Pakatan rakyat dengan Jerman,

Apakah pakatan Rakyat ini sebuah negara dan apakah Nurul izzah tidak tahu bahawa  Pakatan rakyat hanyalah sebuah pakatan haram yang tidak berdaftar (pakatan haram).

Antara yang dibincangkan dalam pertemuan yang turut disertai oleh Duta Jerman ke Malaysia, Dr. Guenter Gruber itu adalah membabitkan perhimpunan haram yang didalangi oleh pihak pembangkang pada 9 Julai lalu.
Nurul Izzah dalam blognya, http://www.nurulizzah.com kemudian menyifatkan pertemuan itu satu sesi yang cukup menarik dan pasti bakal membuahkan hasil yang akan mengeratkan hubungan diplomatik antara Pakatan Rakyat dengan kerajaan Jerman.

Menurut Dato Seri Zahrain Mohamed Hashim yang diminta membuat ulasan  berkata, pembangkang seolah-olah cuba memberi gambaran kepada negara luar bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang tidak demokratik dan bahawa ramai rakyat negara ini menyokong perjuangan mereka itu.

"Itu adalah apa yang pembangkang cuba lakukan. Ini semua penipuan mereka. Ini semua juga bermula daripada bapa Nurul Izzah sendiri yang telah memberi gambaran buruk tentang banyak perkara mengenai Malaysia di mata luar," katanya.

1 comment:

  1. Suruh Nurul Izzah jawab mana jam omega Papa jahat dia dulu.

    ReplyDelete