Followers

rantau ku sayang

Sunday, September 11, 2011

Blog Puteri kata, Aspan mental?

Blog Puteri UMNO kata Aspan Alias mental , siap bagi flying kick lagi dekat penulis  blog DAP ini. Tidak dapat lagi  , malahan Aspan sendiri tidak lagi berselindung bahawa dia kini ahli DAP Melayu Negeri Sembilan yang mengharap untuk bertanding dibawah tiket DAP Negeri Sembilan.

Baguslah kalau Aspan juga tidak lagi berselindung sekurang kurangnya orang tidak lah memburukkan UMNO mengatakan bloggers  Pro BN  kini berpihak dan menyokong DAP. Anak anak kampung tengah juga sudah mula melihat jejak jejak saudara mara terdekat Aspan dalam UMNO yang khabarnya sedang diintai juga dalam isu pemberian wang. Pemberian wang apa , tak apa kita simpan dulu cerita ini. saban hari saban banyak blog blog yang mempertikaikan tulisan Aspan dan banyak yang kini menerima Aspan sebagai penulis Blog Melayu DAP.

Ada dari bloggers ini berkata , sekarang baru mereka tahu kenapa Aspan duk lanyak MB Negeri Sembilan. Kesannya pembangkang...... pembangkang memanglah kerja mereka memfitnah tidfak lai  dari fitnah, Tenguk Che Gu Bard kita sudah tahu.....

Sumber: GTP

No comments:

Post a Comment