Followers

rantau ku sayang

Wednesday, April 25, 2012

MERAH PADAM MUKA SI NURUL IZZAH BILA KAINNYA TERSELAK.

SEKARANG KAIN NYE DAH TERSELAK ..MALU SENDIRI LA..MCM NIE KE PEMIMPIN PKR..!! PENIPU.!!
 
Tengok macam mana terdesaknya Si Nurul izzah tu nak menipu rakyat dan mendesak supaya mereka turun berhimpun BERSIH 3.0 pada hujung minggu ni.

Dia sampai sanggup menghantar surat layang dengan fakta yang tidak tepat untuk mengelirukan rakyat dan membangkitkan kemarahan mereka.

Soalnya, adakah itu tindakan seorang wakil rakyat yang bertanggunjawab? Adakah itu tugas seorang wakil rakyat dalam membela nasib rakyat seperti yang dilaungkan sebelum ini? Korang fikir la sendiri!!!

 
                               
                          HANGAT MENYENGAT!! NURUL IZZAH KANTOI MENIPU!! 
Malam semalam lebih kurang jam 11 malam, wartawan BLP menerima panggilan daripada beberapa rakan dari Flat Sri Pahang. Mereka dalam perjalanan ke Balai Polis Travers untuk membuat laporan polis. Apa yang memeranjatkan ialah mereka membuat laporan polis menuduh Ahli Parlimen Lembah Pantai cuba untuk MENIPU pengundi di Lembah Pantai!.

Wartawan kami pergi untuk mendapatkan berita yang lebih terperinci namun, mereka meminta agar kami bersabar dan hadir sekali untuk sidang akhbar yang dijadualkan pada pukul 11.30 pagi tadi.

Semua persoalan terjawab apabila Setiausaha BN Lembah Pantai, Y Bhg Dato’ Sazali Kamilan menerangkan bahawa pada hari Isnin 23hb April 2012 pihak beliau telah menerima puluhan panggilan dan ada juga yang datang ke pejabat dengan membawa surat dengan letterhead dan ditandatangani oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai atau diberi nama MP Zombie oleh Penduduk Flat Sri Pahang di sini



Antara lain, kandungan surat ini:

Memulakan dengan menyatakan KERAGUAN terhadap Daftar Pemilih SPR dan mempromosikan Perhimpunan Bersih 3.0 yang akan diadakan pada 28 April 2012

         Memaklumkan penerima surat samaada mereka a) dibuang dari daftar pemilih, b) dipindahkan ke kawasan Parlimen lain c) disenaraikan sbg pengundi di laman web SPR tetapi tiada dalam daftar pemilih SPR

Justeru – penerima tidak lagi LAYAK mengundi di Lembah Pantai

Namun yang demikian, penerima surat pertama yang disemak oleh Persatuan Penduduk iaitu Encik Kamarudin Bin Dali melalui laman web SPR DAN melalui daftar pemilih SPR menunjukkan beliau masih mengundi di Lembah Pantai, di kawasan yang SAMA seperti sebelum ini.

Lihat gambar dibawah ini menunjukkan nama Kamarudin Bin Dali masih tersenarai sebagai pengundi Lembah Pantai. Mungkin beratus atau mungkin beribu surat yang telah diedarkan oleh Nurul Izzah.


Surat yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah Anwar kepada En Kamarudin 


Semakan daftar SPR bertarikh 23 April menunjukkan Kamarudin masih pengundi di Lembah Pantai 

Semakan ini telah menaikkan kerisauan penduduk tentang tujuan dan matlamat surat ini dikeluarkan. Ketika ditanya Sdr Kamarudin merayu kepada Nurul Izzah agar menghentikan perbuatan jahat yang mengelirukan rakyat seperti ini. Ini merupakan satu PENIPUAN dan cubaan MENGELIRUKAN rakyat yang dilakukan oleh PKR dan secara khususnya Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar. - Seterusnya.: KLIK SINI

No comments:

Post a Comment