Followers

Monday, 31 December 2012

Malas nak cerita pasal Rais Yatim ini !!!! Ini satu kesilapan besar ..

Dia ini dah confirm ke tidak akan dicalonkan lagi dan kini sedang meneliti perjalanan yang  kelam dalam arena politik. Dah kurang publisiti ke untuk popularkan  Rais Yatim sebagai Bos pertama di RTM.

Dah tahu PAS ni pembongkak ular sawa , nak bagi on air buek apo ? Nak cari ranking pun ini bukan cara nya. Ni nyusahkan, Ingat diorang ini kecik anak ke ? Pembongak ni kalau dapek Radio dan TV abis  rakyat terpesong  ditipu oleh ular sawa ini. Tak ada radio TV pun mereka boleh nipu.

Kenapa nak layan permintaan Hj Hadi penyamun ini yang telah megkafirkan umat Islam (ahli UMNO) suka hati dia lah nak jawab macam mana pun. Tak perlu layan. Hanya orang bodoh saja yang akan layan kerana dah tahu sah sah  Hj Hadi akan menipu lagi.

Mana boleh ularmak ini bercakap benar, nama pun ularmak, ranking dia bawah sikit saja pada Nik Aziz pembongak tersohor ini. Sudah sudah lah, Jika Rais benar benar memberikan  ruang buat Hj Hadi ini adalah satu kesilapan besar yang mana Rais perlu bertanggungjawab memikul kesilpan yang paling besar. Hukuman nya - Goodbye Rais,


No comments:

Post a Comment