Followers

rantau ku sayang

Wednesday, December 19, 2012

Teoh Beng Hock Mati Bunuh Diri kerana tertekan : kenapa ??

Tak ada sebab orang cina nak marah dengan UMNO dan juga kerajaan dan PAS dan PKR janghan lah jadi penipu  kerana mahukan undi Cina sanggup buat fitnah kononnya  TBH dibunuh.TBH bukan di bunuh . TBH tertekan , Ciliapi akan dedahkan projek projek yang disonglap oleh TBH dan DAP  yang mana TBH  diugut jika pecahkan rahsia.

Sah dah dia ditahan atas isu rasuah dan kerana malu dan tertekan kerana sebelum ini lantang menuduh UMNO dan BN rasuah.Bila lah mereka ini nak sedar diri dan bilakah pula orang orang PAS ni nak sedar diri. Menyokong DAPig.

                                                         Mati Bunuh Diri



KUALA LUMPUR, 21 Julai (Bernama) -- Kematian Teoh Beng Hock, pembantu khas seorang anggota Exco kerajaan negeri Selangor, dikenal pasti berpunca daripada bunuh diri.

Keputusan mengenai punca kematian Teoh itu terkandung dalam laporan penuh prosiding Suruhanjaya Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock yang didedahkan kepada umum pada Khamis.

Laporan setebal 124 muka surat itu merupakan keputusan sebulat suara oleh kesemua anggota panel Suruhanjaya berkenaan yang dipengerusikan oleh Hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri James Foong.

Teoh, 30, setiausaha politik kepada Exco Selangor, Ean Yong Hian Wah ditemui mati di koridor tingkat lima Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor pada 16 Julai 2009 selepas memberi keterangan di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor yang terletak di tingkat 14, plaza berkenaan.

Penubuhan suruhanjaya itu diumumkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada 26 Jan lepas, antara lain untuk menyiasat punca kematian Teoh selepas Mahkamah Koroner Shah Alam yang mengendalikan inkues membuat keputusan terbuka berhubung kes berkenaan.

Prosiding suruhanjaya itu bersidang selama 50 hari dan membabitkan 70 saksi di Mahkamah Tinggi Sivil Baharu (NCvC) di Kompleks Mahkamah di sini sejak 14 Feb dan berakhir pada 10 Mei lalu.

-- BERNAMA

GOMO: Dari hasil keputusan ini pasti Kaum Cina tidak akan berpuas hati dan akan tetap menyalahkan SPRM berhubung kematian Teoh Beng Hock.

Hal ini sudah dapat di jangka memandangkan mereka kaum cina tidak berpuas hati selagi tidak ada orang Melayu yang dikaitkan dengan kematian Teoh beng Hock walhalkan hakikat sebenar yang menyebabkan kematian Teoh adalah DAP yang cuba melindungi pekara sebenar berkaitan penyelewengan wang rakyat negeri Selangor.

Sudah menjadi kebiasaan bagi kaum Cina yang akan melakukan tindakan BUNUH DIRI apabila tekanan melanda hidupnya dan adalah tidak menjadi satu pekara yang pelik apabila Teoh Mati bunuh diri akibat tekanan dari beberapa orang pemimpin DAP.

Gomo nak ingatkan kepada orang Melayu agar jangan kita menyokong kaum Cina bangsat yang lupa asal usul ni. Gomo nak ingatkan kepada semua bahawa jangan kita jadi Barua kepada si Kafir DAP yang akan menggunakan isu Teoh Beng Hock bunuh diri ini sebagai satu isu perkauman.

Teoh Beng Hock memang matai bunuh diri kerana TAKUT apabila diugut DAP!!!


Psssttt...pasti akan ada melayu barua anjing dap pertikai keputusan Suruhanjaya dalam isu ini


Melayu Bodoh

No comments:

Post a Comment