Followers

rantau ku sayang

Tuesday, September 24, 2013

Komunis DAP Tekad Azam Semadikan Abu Chin Peng Kat Nilai Memorial Park?

Apa yang aku nampak dari segi pengamatan aku melalui national security issue sekarang dalam facebook ni ialah banyak orang-orang pro kerajaan dulu yang berhempas pulas beraksi dalam fb mempertahankan kerajaaan semasa isu Bersih, kempen ABU dan segala macam taktik taik dari kem Anwar kini leka dan sibuk berkempen untuk tokong masing-masing sehingga agak mengabaikan faktor yang mungkin boleh mencederakan negara dan kerajaan iaitu dalam isu KOMUNIS dan CHIN PENG. 

Kem sebelah sana agak diam dan nampaknya hanya membiarkan kem kita leka melayan ribut pemilihan jawatan dalam Umno sementara kem mereka sedang bertungkus lumus mencari cara untuk membawa balik abu bangkai chin peng untuk dijadikan TUGU TAMBAHAN PAHLAWAN KOMUNIS DI NILAI MEMORIAL PARK (bagi anak2 ANJING PKM ni la). 

Selepas adanya tugu ini maka kerja mereka nanti akan lebih mudah untuk menagih simpati dan antara pelopor yang akan mengepalai gerakan ini ialah anak sulong anak anjing PKM iaitu FAHMI REZHA. 

Kita tidak wajib leka. Setiap detik usaha untuk menghidupkan kembali sosialis dan komunisme thinking sedang berjalan LAKSANA ANAI2 BERGERAK MALAM MENGHANCURKAN TIANG SERI RUMAH. 

Kepada Nasionalis-Nasionalis, Patriot-Patriot Negara, Pejuang Bangsa, Blogger-Blogger dan Cybertrooper BN semua....WASPADALAH!!

No comments:

Post a Comment