Followers

rantau ku sayang

Monday, September 30, 2013

KY Jelly Dalam Bilik Ulama' Syiah...Ulama Mana Ek??

She.. is sexy"? Apa pasal benda alah ni ada dalam Ulama Guest Room? Dalam bilik ulama mana yang ada benda tak senonoh ni? Kalau dah dasar Syi'ah tu... memang tak senonoh je kerjanya. Buruk benar nafsunya...
Cuba baca kat bawah ni apa yang berlaku dalam operasi serbuan JAIS baru-baru ni...

Dalam bilek 'Education Affairs' / 'Ulama Guest Room' terdapat sebuah tilam diatas lantai dan satu tin produk 'She is Sexy' ..

Dua tiub lagi tidak kelihatan, cuma yang tinggal glittery body lotion (not for sale). Dalam breaking news melalui MMS Facebook saya sebutkan disitu 'KY Jelly'.

Ada orang Syiah mempersoalkan mengapa saya gunakan perkataan KY Jelly.. Jawapan saya mudah. Lihat foto yang terakhir.

Tidak kah anda berasa jijik? Cium tangan, cium pipi atau cium dahi tidak menjadi masalah kepada budaya kita, tetapi cium mulut sesama lelaki dengan gaya yang penuh berahi amat amat lah menjijikan.

Sekarang berbalik kepada soalan KY Jelly..lihat pada keseluruhan paparan ... apa yang terlintas difikiran anda semua...body lotion dalam bilek khas untuk ulama.... saya berhenti disini... persepsi saya sudah terbentuk...

No comments:

Post a Comment