Followers

rantau ku sayang

Friday, March 8, 2013

PENDEDAHAN BERANI..SURENDREN MENGAKU DIA PERNAH DILIWAT...


Amboi..puak puak anak haram ni sendiri pun tak sempat nak siasat kebenaran kata kata bapa Saiful..Ada hati nak heret Najib, Ketua Hakim Negara dan lain lain ke mahkamah.
Dah tak sempat sempat..Nampak sangat puak puak Anwar kesuntukan masa dan yang paling penting nak mengalihkan perhatian rakyat daripada insiden berdarah di lahad Datu dimana Anwar terlibat..
Masalahnya sekarang..siapa yang kena liwat?? Bapanya atau Saiful..Tak kan N Surendren sebagai peguam Anwar tak perasan yang Saiful dah keluarkan kenyataan..
Dalam kenyataan Saiful sebentar tadi..dia pun dah menyebut.."Demi Allah, Agama Bangsa dan Negara tercinta, Saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya.

Saya akan terus Istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di Mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan, sehingga ke akhir hayat".
Nak hasut rakyat konon dengan pendedahan yang dibeli...ptuiihhhh..
Pengakuan Azlan Mohd Lazim – anaknya, Saiful Bukhari diperguna pihak tertentu dalam kes Fitnah II bukti ia konspirasi Umno untuk menjatuhkan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Demikian Naib Presiden KEADILAN, N Surendran mengulas kenyataan tergempar Azlan yang mengakui anaknya diperalat Umno dalam fitnah yang didalangi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.
“Satu kenyataan serius daripada bapa Saiful yang menyebut ada pegawai dari pejabat Perdana Menteri terlibat. Najib perlu segera disiasat dan desak beliau beri penjelasan.
“Beliau juga kena minta maaf kepada Anwar dan rakyat kerana terlibat dalam konspirasi ini,” kata Surendran ketika dihubungi.
Dalam sidang media pagi tadi, Azlan mendedahkan semua kenyataan akhbar anaknya dan beliau dirancang serta diskripkan oleh Pegawai Khas Perdana Menteri, Annas Jusoh dan peguam Zamri Idrus Khairil.
Beliau juga mengesahkan Anwar tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah.
Katanya, Fitnah II adalah konspirasi terancang untuk memenjarakan Anwar kali kedua.
Justeru, Surendran mendesak supaya Najib dan pimpinan Umno termasuk Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail diheret ke mahkamah kerana terlibat dalam konspirasi tersebut.
“Pengakuan ini membuktikan Fitnah II adalah konspirasi. Penyiasatan menyeluruh perlu bagi membuktikan siapa dalang terlibat. Najib tidak boleh lari dan beliau mesti diheret ke mahkamah,” katanya.

1 comment:

  1. India mabuk ni baru lepas minum todi ke???

    ReplyDelete