Followers

rantau ku sayang

Friday, July 1, 2011

Nik Aziz melancong sementara anak buahnya disuruh mandi dan minum air water cannon

Ketika penyokong penyokong PAS sedang bersedia untuk bertempur dengan pihak Polis dan sedia mandi dan minum air water cannon dan nekad jika di debik oleh pihak yang berkuasa dan sanggup terpelusuk di dalam truk FRU. Nik Aziz sedang baik punya buat lawatan ke luara negara , makan angin dan melancong bersama beberapa YB YB Pakatan Rakyat. Siapa tulis dalam twitter lagi di mana beliau berada ketika ini.

Inilah syaitan betina yang benci Islam menghasut orang Islam bermusuh musuhan sesama sendiri.Ini semua pernacangan bapa syiatan Anwar Ibrahim.
Inilah orang Melayu yang masih tidak sedar dipermainkan oleh pemimpin mereka yang "oportunis".Niki Aziz hanya akan pulang ke tanah air pada 10 hb 7 setelah selesai himpunan ahli PAS lawan polis. Nik Aziz berharap ratusan ribu akan jatuhkan kerajaan Malaysia kerana berpuluh tahu mereka menunggu dengan cara rakyat yang menyokong mereka sewaktu pilihan raya hampa belaka. inilah cara Pakatan rakyat mahu rampas kerajaan.

Shamsul dan chegu Badrul telah ke Indonesia menimba Ilmu rampasan kerajaan di Indonesia apabila Anwar Ibrahim membawa mereka bertemu dengan aktivis mesir. Dalam ucapan Shamsul di Ampangan bellau berkata mereka akan merampas kuasa cara jalanan. Nampak sangat mereka tahu bahawa mereka sebenarnya akan kalah teruk pada PRU 13 ini.Mereka gunakan Ambiga untuk menghasut orang Melayu dan sembunyikan tangan yang kononnya himpuna n ini adalah suara rakyat.

Jangan lah kita jadi rakyat yang bodoh yang tidak tahu membezakan yang buruk dan juga yang baik. Hentikan kerja kerja bodoh untuk mengaruk di tengah tengah jalan takut kita kehilangan segalanya nanti. jangan ikut Indonesia atau Filipina kerana mereka bila balik ke rumah anak anak tak makan, anak anak mereka tidak ada susu. Mereka juga tidak ada kerja. kita ada kereta ada kerja , anak anak kita makan Kentucky sambil buang buang lagi. Fikirkan lah...

1 comment:

  1. berkenan sgt tengok wanita bertudung gitu...manisnya!!

    CHISSS!! AMBIGUOS MENYAMAR ROPANYA!

    kah! kah! kah! terbaik dik!!

    memang semua orang melayu & Islam perlu sedar sebelum dikata "tersesat" dlm terang!!

    ReplyDelete