Followers

rantau ku sayang

Thursday, July 14, 2011

DAP PANCING UNDI ORANG MELAYU

DAP kian berani memainkan sentimen perkauman bagi melahirkan kekeliruan masyarakat ketika kemelut antara melayu sedang begolak sesama Melayu. inilah kesempatan yang di ambil oleh DAP agar Melayu terus bergaduh sesama sendiri.

Dalam kemelut yang sesang melanda ini DAP kini memukul canang di majlis majlis ceramah yang dianjurkan oelh PAS dan PKR bahawa semakin ramai Melayu yang menyokong DAP sekarang. Seolah olah DAP adalah sebuah parti yang begitu terbuka kepada semua masyarakat dan kini menjadi paling popular dikalangan semua bangsa.

Mereka mencanagkan bahawa orang Melayu sudah boleh menerima DAP.Hari ini di Negeri sembilan mereka menggunakan pendeatan yang opernah di gunakan oleh Lee Kwan Yew dari PAP dahulu yang menyelami perasaan orang Melayu dengan mengikut budaya orang Melayu memekai songkok. Hari ini mereka mengulas  serangkap dua ayat ayat suci al Quran untuk memikat hati pengundi Islam.

Hipokrasi ini sebenarnya dikatahui oleh PAS tetapi  oleh kerana kuasa mereka menghalalkan penipuan dan pelacuran agam ayng dilakukan oleh DAP.

DAP dengan lantang mengatakan terdapat permusuhan ketara antara orang Melayu dan Cina, mereka mengatakan perbalahan pendapat telah lama berlaku serta campurtangan pihak tertentu dari UMNO tambah menjadikan keadaan tegang.

Dalam pada itu, DAP tidak sedar tindakan para pemimpin mereka membaca dan menggunakan ayat-ayat qur'an telah mencabar sensetiviti masyarakat Islam yang sebenarnya boleh menjadi punca kepada ketegangan kaum.

PAS dan para pemimpinnya yang kononya memperjuangkan Ugama Islam pula sanggup 'menghalalkan' perbuatan sekutunya DAP ini, PAS bukan sahaja tidak berbuat apa-apa tetapi sering mempertahankan tindakan DAP ini.

Semua kenyataan DAP dilihat hanya sebagai pembohongan dan fitnah yang mempunyai agenda untuk membangkitkan kemarahan masyarakat dan tindakan mereka ini boleh dianggap sebagai ' baling batu sembunyi tangan'.

Orang Melayu kini tertipu dan di tipu oleh DAPig yang paling meyedihkan melayu juga ditipu oleh orang Melayu sendiri.

Telah terbukti semenjak dahulu, DAP merupakan sebuah parti yang berteraskan ideologi yang sentiasa mahu mencabar perlembagaan dan kedaulatan Negara termasuk institiusi raja, maka tidak mustahil semua isu dan tuduhan yang dimainkan oleh mereka ini mempunyai kepentingan politik jahat mereka.

Melayu seperti Che gu Bard , Taufik , Aminuddin dan Rashid adalah mereka yang melacurkan agama kepada kaum kaum DAPig ini. Kita perlu bangun dan pertahankan bangsa dan agama kita yang kian hanyut dilacuri dan dibohongi oleh pemimpin pembangkang.

No comments:

Post a Comment