Followers

rantau ku sayang

Friday, July 29, 2011

Bard jangan nak hina Islam kerana kuasa, tahu lah ko nak masuk DAPig.

Chegu Bard dah mula merapu nak jadi hero, dalam twitternya , beliau merapu pula  membuat fitnah kononnya Rais Yatim mengatakan bahawa Islam sama dengan parti yang lain dalam satu semposium. Bard bingai ini cuba memutar belit kenyataan Rais Yatim.

Bardrul , sah sah sudah Ambiga ini bencikan Islam. Ambiga ini yang mahu tarik orang Islam keluar dari agama Islam. Ambiga ini adalah racun  bagi orang  yang beragama Islam. Siapa kamu ini sebenar BARD sanggup kamu sokong musuh Islam. Apakah kamu ini kapir laknat ?

Jangan lah  nak punahkan Islam pula hanya kerana mahu menonjolkan diri sebagai seorang tokoh politik. Cara kamu ini tidak juga membawa nama kamu  hebat di bidang Politik. dalam PKR juga nama kamu terumbang ambing dan tidak diterima oleh kepimpinan PKR.

Bard kalau kamu mahu menyokong kapir laknat itu kamu saja lah sokong jangan diheret sekali orang orang Islam yang lain untuk menyokong kapir laknatul itu, Ambiga adalah musuh Islam. Apa yang kamu sebenarnya harapkan dari Ambiga Bard. Kamu mengharapakn sokongan BERSIH ???? tidak kemana Bard.

Orang orang Rembau kenalah tolak Bard ini dan janganlah diberikan muka kepada orang yang cuba menghina Islam kerana mahukan kuasa.

Ini menarik untuk dibaca : Bard ini akan menyertai DAPig , Memang cilaka dia ni kalau tak percaya cuba baca  kat sini


No comments:

Post a Comment