Followers

rantau ku sayang

Sunday, July 10, 2011

Rancangan halang BERSIH Sahak gagal ke?

Kalau dengar apa yang dicakapkan oleh kuat Dato' Sahak memang kita akan terpengaruh, katanya Dato' Sahak tengah bantu Najib buat plan nak gagalkan BERSIH. Pasal masa itu BERSIH nampak macam nak gagal.

Maklumlah kata nya lagi , Dato' Sahak ini adalah master mind Najib, Dato' Sahak dengan Tun Mahahthir. Hilang akal ke budak ini. Najib pun malu lah dengan perangai Dato' Sahak macam orang kurang akal macam orang tak sekolah , melalak sana melalak sini.

Hari ini, Mana nak letak muku orang kuat Dato' Sahak itu bila BERSIH gagal dihalang. Tak hebat lah Dato' Sahak. Mana Dato' Sahak masa  BERSIH mengganas di jalan jalan di Kuala Lumpur. Kononnya lep[as BERSIH Najib nak singkir Tok Mat. (MB NS)
Budak ni ingat Najib gila ke? Tok Mat perform. Cakap ikut suka hati saja. Kita tunggu saja dan tenguk bagaimana mereka ini bermimpi. Udah udah lah Sahak. carilah jalan yang boleh berbaik baik, jangan baik depan saja belakang tikam. kalau sayangkan UMNO hormat lah pemimpin. Semua MB nak dibelasah. Hebat sangat ke? Ingatlah dalam dunia ini tak ada sesiapa sehebat Allah SWT, kalau setakat hebat kita, ada orang lain yang lebih hebat dari kita.

No comments:

Post a Comment