Followers

rantau ku sayang

Thursday, July 14, 2011

Orang mati pun mereka boleh konspirasikan ini kan Cincin 24 juta ??? apara...

Gambar 2 Jahanam PKR
BERSIH sudah selesai, nama Shamsul Iskandar ketua AMK juga tengggelam inikan pula nama Chegu Bard yang tidak pernah wujud sekarang dalam dairy Anwar. Apalah agaknya salah Bardrul kepada  Anwar Ibrahim sehingga Anwar  cukup benci kepada Bardrul.

Badrul perlu lonjakkan nama beliau untuk terus bersaing dalam arena politik, Tapi bagaimana  perlu Badrul lakukan, Program dia semua program ala ala taik kambing saja. tidak memberangsangkan rakyat. Di Rembau Badrul sudah tenggelam dan hampir lemas sekarang kerana tidak ada apa yang Badrul perlu lakukan. Badrul tidak mahu buat untuk PKR. Sebab Badrul target untuk bertanding bawah DAP atau KITA.

Itulah sebab lapran mengenai fitnah mereka mengenai berlian milik  isteri Perdana Menterin yang berharga  24 juta itu diamanahkan kepada Kumpulan Solidariti Anak Muda (SAMM) pertubuahn yang tidak didaftarkan yang digunakan untuk mengaut derma untuk kegunaan Bard. 

Hanya berpandukan sehelai kertas yang tidak tahu tentang kesahihan nya Badrul mengarah SAMM memebuat laporan SPRM dan hanya dengan laporan itu sudah membolehkan mereka memfitnah isteri Perdana Menteri. sedangkan kertas surat akauan doktor pun mereka boleh buat. Imam pun mereka boleh beli untuk menipu tentang sumpah Saiful. Apalah dengan sekeping surat entah mana Bard jumpa. 

Beria ia Bard mahukan rakyat  percaya akan kesahihan kertas berkenaan tetapi bila  isu Video Anwar yang jelas menayangkan paparan aksi Anwar mereka mati matian tidka mahu percaya. Mereka harap rakyat percaya isu kertas sekeping ini yang siapa saja  boleh buat. mana cicin nya ??? kalau kita tanya jam Omega mereka marah, Macam mana rupa cicin 24 juta tuh Bard. ? Besar lori ke atau besar buah apple.? Bard kalau belum tenguk jangan lah nak tabur fitnah.

Kalau cerita  orang mati dalam himpunann BERSIH  pun mereka boleh konspirasi , inikan cerita cinicin 24 juta, kacang beb.......

Cerita sebenarnyan kalau korang nak tahu , Bard ini sebenarnya baca laman web RPK , Raja Petra Kamaruddin kaki temberang ini yang tak boleh balik Malaysia sebab menipunya, baca sini

Bard kena  bersihkan dulu duit derma hamba allah yang bernilai 34 ribu yang disalurkan kepada SAMM untuk anak anak yatim dan orang tua, SAMM kena jelaskan. Berapa banyak sudah duit orang yang menderma yang telah SAMM gunakan sebelum Bard mahu cerita pasal cincin 24 juta itu, Kalau mahu sangat pergi lah kedai yang jual tikam tikam.

No comments:

Post a Comment