Followers

Saturday, 30 July 2011

DAP tetap tolak Islam kenapa orang PAS sengaja tak mahu faham ????

Para muslimin dan muslimat yg GMC hormati...Ukurlah sendiri perjuangan MahaShiT PAS disini ….!!.


Bismillahirohmanirohim…

Masih layakkah Pemimpin-pemimpin PAS hari ini untuk terus menerajui Pertubuhan Ulama yang dipinda? Lebih lebih lagi apabila mereka bersekutu dengan segala bangsa dan agama serta bekerjasama dengan musuh islam yang nyata… semata-mata untuk memenangi pilihan Raya?

Adakah untuk memperkasakan Hukum Allah ta’alla seperti mana mereka menyalak hari ini!!.Bukan setakat itu saja Pemimpin PAS sendiri juga, turut menafikan asas perjuangan Pertubuhan Islam selama ini….Semata2 untuk mencabar D‘pig..bahwa dlm pelembagaan politik PAS yg berserban, berjubah dan bertaraf ulama kasut kayu yg ditabal oleh pemimpin al-juburit ….tak ada pun menunjukkan bahawa politik PAsHiT ini nak tubuh Negara islam ….jika org2 kapiaq tak percaya buka pelembagaan kami…!! tengok dgn batang butoh sendiri ada ke?..yg PAS kata nk tegakkan hukum!!???

Dgn bangga PAS menabik dada didepan kapiaq harbi.. D’pig lihat !! betoi ke PAS…nk laksana hukum…?....semua tu ‘kami’ auta saja pada penyokong2 kami..!! khususnya org mlyu agar depa blh sokong Politik PAS…!!!!

D’pig kurang percaya nah !!! boleh tengok sendiri dan baca-Nik Aziz

BUKTINYA….!!!!

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Bijak … ke Pemimpin isle PAS ini?? …

Bukankah PAS sudah membuka ruang yang luas pada musuh islam sendiri?.Jadi tidak hairanlah DAP sanggup bersekongkol dengan PAS hari ini kerana DAP sudah jelas dan faham Perjuangan PAS selama ini ..satu perjuangan putaq belit sggup menipu bangsanya sendiri selama ini.

Pada DAP, PAS lebih rapuh dan rangup.. dr UMNO yang tk mampu D’pig perkuda untuk terus memecah belah perpaduan Melayu…kini kehadiran lembu2 kebajikan ini bagai sireh pulang ke gangang !!! yg mengantuk disorong bantal..yg kemaruk dihidang daging babi….!!..pucuk dicita ulam mendatang !! kecil nyiru…padang Kota.. DAP tadahkan dgn kehadiran PAS yg sanggup berkorban apa sj demi DAP untuk ke Putera Jaya!!

Ceh !! melayu sial !!

Lebih-lebih lagi hari ini PAS sendiri dgn rela hati dan sanggup menadah lubang pungkok pada DAP lalu…mengistiharkan gugurnya Negara Islam oleh Mat Sabu sendiri bersama Yb CHONG ENG DUN DAP Bkt Mertajam,dalam satu Siminar PKR,Kdh,Perlis dan Pulau Pinang yg diadakan di Dewan Sri Malysia Sg Petani sblm PRU12.

Ruj: [Bekas2 ketua Cabang PKR yg terlibat]….dgn..nada bersahaja Mat Sabu menerima Prinsip DAP yg menolak Islam….!! allahuakbar !!

Manakala dlm sidang Parlimen di Perak pula, Ir Nizar turut menafikan sekeras2nya bahawa PAS “TIDAK” akan melaksana Hukum seperti yg dicanangkan oleh pemimpin mereka selama ini….. dengan ini menguatkan lagi hujah Mat Sabu yg turut menyokong Prinsip DAP!!.

Bila lubang taik PAS redha utk DAP diselami…PAS keluarkan pula kenyataan MAHA BullShit !!.. untuk para penyokong mereka supaya ditelan bagai menelan Panadol untuk hilang bengkak gusi..kononnya…

" PAS bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999

Sial !!! Sial !! Sial !!!cuuuuuuuuuuukup !! Sial !!

Sepatutnya kenyataan tersebut keluarkan oleh DAP bkn PAS !!
..bunyinya begini….

DAP bersyukur dengan pendirian PAS sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan DAP, asalkan tidak mendirikan negara Islam" …itu baru tepat !! dan betol..bkn PAS yg sepatut buat kenyataan tersebut,bkn pula PAS yg sepatut bersyukur tp DAP !!

Tetapi …..lihat !!! betapa bijak nya YB Lim Kit Siang….. [GMC tabik Spring sama lu !!] krn mampu melembukan pemimpin Melayu yang tersohor bertaraf ulama trompah satu anugerah gelaran dari Anuar untuk Nik Aziz satu ketika dulu….!!.

Syabas !! Syabas !! Syabas !! YB Lim Kit Siang !! wa…caya ! Lu !!you’re indeed a brilliant scumbag…………………………!A real twisted head politician!

Hari ini dimana kebenarannya perjuangan PAS yg berdakikan taik babi ini…….?

“…...kami rela kalah kerana melaksanakan islam,kita rela ditolak rakyat kerana melaksanakan suruhan Allah swt… apa lah ertinya sebuah pemerintah tanpa mendapat redha Allah swt” - Hadi Awang pencipta Amanat Dajai…]kenyataan yang dikeluarkan satu ketika dulu

……..bukan sahaja dalam egara to, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah egara Islam….- Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

…….”Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah egara, menjadi kafir atau haram” – Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963………….
KINI……[apakah kini dlm zaman millennium dasar perjuangan PAS dah berubah dan bertukar haluan]

…………"PAS Sedia gugur slogan negara Islam….digantikan dengan Negara kebajikan….kononnya tidak terdapat dlm al-quran….beginilah putaq belit pemimpin PAS ....besok halal …!! Lusa haram…!! dan seterusnya hingga ….mampuihlah…pemimpin mereka memutaq belit hukum dgn kita…..astagfirullaha’azim !!

Maaf andai terkasar bahasa terlanjur kata..demi kebenaran dan agama ku gagahi jua….!!!

GMC.

ADUN Paroi suka ambil nama atas jasa kerajaan.


Dulu sibuk pasal masjid Paroi kononnya atas desakan ADUN Paroi kerjaaan bina Masjid berkenaan. Sedangkan Masjid itu telah dirancang pembinaannya sebelum Taufik menang pilihanraya lagi. Inilah keistimewaan wakil rakyat DUN Paroi sdr Taufik, kaki gebang.

Hari ini, beliau tidak lepaskan peluang untuk menangguk lagi apabila beliau tahu MB sudah pun bertemu dengan Qari Negeri Sembilan dan pasti adalah yang telah difikirkan oleh Dato' MB. Taufik tidak berlengah lengah lagi mendesak agar kerajaan negeri memberikan ganjaran kepada Qari ini dan bila kerjaan neneri memberi ganjaran nanti dia akan gebang satu Negeri Sembilan kononnya dia lah yang desak kerajaan Negeri untuk berikan ganjaran. Inilah cara ADUN Paroi kerja, bercakap dan terus bercakap. Kalau setakant menyarankan , adik aku yg darjah empat boleh menyarankan. Kenapa tak suruh PAS Negeri yang berikan ganjaran.??

Friday, 29 July 2011

Bard jangan nak hina Islam kerana kuasa, tahu lah ko nak masuk DAPig.

Chegu Bard dah mula merapu nak jadi hero, dalam twitternya , beliau merapu pula  membuat fitnah kononnya Rais Yatim mengatakan bahawa Islam sama dengan parti yang lain dalam satu semposium. Bard bingai ini cuba memutar belit kenyataan Rais Yatim.

Bardrul , sah sah sudah Ambiga ini bencikan Islam. Ambiga ini yang mahu tarik orang Islam keluar dari agama Islam. Ambiga ini adalah racun  bagi orang  yang beragama Islam. Siapa kamu ini sebenar BARD sanggup kamu sokong musuh Islam. Apakah kamu ini kapir laknat ?

Jangan lah  nak punahkan Islam pula hanya kerana mahu menonjolkan diri sebagai seorang tokoh politik. Cara kamu ini tidak juga membawa nama kamu  hebat di bidang Politik. dalam PKR juga nama kamu terumbang ambing dan tidak diterima oleh kepimpinan PKR.

Bard kalau kamu mahu menyokong kapir laknat itu kamu saja lah sokong jangan diheret sekali orang orang Islam yang lain untuk menyokong kapir laknatul itu, Ambiga adalah musuh Islam. Apa yang kamu sebenarnya harapkan dari Ambiga Bard. Kamu mengharapakn sokongan BERSIH ???? tidak kemana Bard.

Orang orang Rembau kenalah tolak Bard ini dan janganlah diberikan muka kepada orang yang cuba menghina Islam kerana mahukan kuasa.

Ini menarik untuk dibaca : Bard ini akan menyertai DAPig , Memang cilaka dia ni kalau tak percaya cuba baca  kat sini


Monday, 25 July 2011

Kata MB mahu di PECAT pada 17 hb - berapa kali kat da......

Awal minggu lalu saya mendapat panggilan dari salah seorang keluarga Allahyarham Sdr Abu Karim Mat Dom anak Pantai yang telah banyak berjasa kepada kampung berkenaan. Beliau telah pulang ke rahmatullah ketika  berada dalam masjid setelah menunaikan solat Isyak. Pemergiannya amat dirasai dan pada malam berkenaan Dato Menteri Besar turut menziarahi jenazah Allahyarham. Al fatihah .

Berbalik pada berita kepulangan Allahyarham Sdr Karim penulis menunggu juga cerita sedih yang pernah disebutkan oleh penyokong kuat  Sahak yang mengatakan pada 18  haribulan July Menteri Besar akan dipecat oleh Perdana Menteri. Hari ini sudah masuk 25 hb tidak pula dengar berita tentang pemecatan Menteri Besar Negeri Sembilan.

Cerita sebegini sudah berlegar rasanya lebih dua  kali ,waktu pilihanraya  Bagan Pinang , sewaktu MKT. Tak payah lah buang masa , jangan lah terlalu mengharapkan dan taksub sangat dengan Sahak tuh dah jadi macam katak bawah tempurung, hari itu dah berbaik baik nampaknya, sandiwara rupanya. Buang lah hasad dan perasaan dengki itu , ikut dan taat pemimpin. Sayangilah UMNO.
 
Tunggu juga Dato' Sahak ketika pengkembumian Arwah Karim , tak nampak pun, jangan lah berdendam sampai  ke saat akhir , tak baik......

Thursday, 21 July 2011

BUKTI DAP TAHU TEOH BENG HOCK BUNUH DIRI.

Bunuh diri: Ibu Beng Hock tolak keputusan suruhanjaya

ALOR GAJAH 21 Julai – Ibu kepada mendiang Teoh Beng Hock, menolak hasil siasatan dan keputusan Suruhanjaya Diraja Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock, bahawa kematian anaknya berpunca daripada bunuh diri. 
Suruhanjaya siasatan terdiri daripada lima anggota diketuai seorang Hakim Mahkamah Persekutuan telah menjalankan prosiding siasatan selama 50 hari dan memanggil 70 saksi.

Teng Huw Hoi, 58, berkata, beliau tetap yakin bahawa Beng Hock tidak membunuh diri atas alasan anaknya itu seorang yang baik.

"Saya seorang ibu, saya tidak boleh terima anak saya mati bunuh diri,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di sini, hari ini.

Huw Hoi yang enggan mengulas lanjut, sebaliknya menyerahkan kepada pihak peguam untuk mengeluarkan kenyataan.

Katanya, beliau dan suaminya Teoh Leong Hwee serta anggota keluarga lain akan ke Kuala Lumpur pada petang ini untuk menemui peguam mereka. 

Tak mungkin mereka akan menerima. Pembangkang pasti tidak akan menerima keputusan suruhanjaya bebas berkenaan. Terima atau tidak keputusan tetap diumumkan.
DAP sebenarnya telah maklum lebih awal dan telah memanggil ceramah di ibu pejabat mereka pada 14 hb yang lalu dan teleh membina satu FB bagi menabur fitnah terhadap kerajaan dan menolak isu  keputusan ini.

Ini bererti mereka sebenarnya sudah tahu dan mengharapkan keputusan ini akan diumumkan. Mereka sudah tahu  bahawa TBH membunuh diri.

Badrul ngan Anwar memang tak suka Dr Lo'Lo' dan Rosmah???

Bangkai si mangkuk ayun Bedul ini mengemparkan seluruh rakyat Malaysia apabila twitter nya menyiarkan  berita kematian Ahli Parlimen Titiwangsa Dr Lo'Lo' sedangkan Dr Lo' lo' ketika itu sedang bergelut untuk di selamatkan. Bayangkan jika ada di antara kita  yang sedang bergelut untuk di selamatkan tiba tiba satu Malaysia mengucapkan salam takziah dan Al fatihah. Termasuk lah  seorang wakil rakyat berbangsa Cina mengucapkan takziah kepada Dr Lo' Lo'baca ini

Bukan sahaja , Mangkuk  ayun ini yang mengucapkan takziah dan memfadiahkan al -fatihah , ketua pembangkang juga turut menghadiahkan al fatihah buat Dr lo' lo' yang Ketika itu masih bernafas. Bayangkan jika ada di antara keluarga tersayang kita yang sedang bergelut dengan nyawanya  dan tiba tiba kita mendapat fadiah al fatihah dan ucapan takziah, apakah perasaan kita. Inilah mulut celupar  mangkok ayun ,gampang ini yang tidak tahu menghormati orang. Kalau dengat keling mabuk bercakap pun dia jadikan isu untuk dijadikan fitnah. baca ini
 
Memang gampang. artikel dari blog gampang sekor lagi Raja Petra mengenai  pembelian cincin oleh isteri Perdana Menteri yang berharga  RM 24 juta dan ada yang kata RM75 juta. Biasa lah fitnah mana ada  angka tepat. haramjadah ini dengan kumpulan solidariti anak muda meliwat SAMM telah membuat laporan polis. Mana mahu letak muka bila ia telah di patahankan oleh bloggers pro BN membuktikan bahawa apa yang ditulis oleh raja Petra adalah palsu. Terus terus  haram jadah ini.Terus tutup buku, memang gampang betul Badrul ini yang membuat fitnah sesuka hati nya. boleh caya ke dia ni lagi.

Tuesday, 19 July 2011

Nak ko DAPig ni jadi pemimpin kito - tak yah lah nak jadi bangang !!!

Tak payahlah orang Melayu nak tunjuk hebat nak jadi ahli DAP pulak kat Negeri Semilan ini, Tak ado dalam kamus  atok nenek kito dulu sokong DAPig ini. Ontah mano pulak dapek idea kononnya  DAPig ni elok dan goma kek orang Melayu sampai ado yang dah nak jadi taksub ngan DAPig ini.

DAPig ini dulu parti yang di asaskan oleh PAP, parti Singapore yang memang tak suko kek orang Melayu. Sekarang ni sebolom dapek tawan Malaysia dio pujuk lah orang Melayu kononnyo diorang ni leh kawan ngan orang Melayu.Korang tunggulah dio orang ni dapek kuasa.

Cito cito diorang nak ubah kepimpinan  Negara kito ni, kalau uleh nak ubah kepimpinan kito, tak nak orang Islam jadi pemimpin. Apo ko bangang sangat  kito nak bagi Negara kito kek DAPig ini. Dio orang datang sini menumpang . Lopeh tuh nak jadi kerajaan pulak. baca ini

Acu tenguk ni , apo jadi kek orang Melayu yang pocah tombolang DAPig yang adakan pertemuan ngan PADERI PADERI kek Pulau Pinang. Pecat sebab orang Melayu ni jadi saksi bukti  DAPig ni nak bawa  pemimpin Kristian jadi kerajaan, jadi Perdana Menteri dan tak mustahil si Anthony  tuh nak jadi Tok MB. tak payah lah.....

Monday, 18 July 2011

PAS jadi kuda kayu DAP lagi - Akur desakkan Karpal Singh yang anti Islam

PAS sememangnya  menjadi kuda kayu kepada DAP . Larangan untuk menutup pusat hiburan di Kedah yang diumumka oleh Menteri Besar Kedah terpaksa ditarik balik kerana dihalang oleh karpal Singh yang sememang anti Islam dari Parti DAP.

PAS terpaksa akur dengan desakan DAP dan terpaksa menjadi kuda kayu mengikut kehendak DAP dan menyalahkan akhbar pula memutar belit isu  larangan ini. Sekarang baru PAS menyedari mereka  hidup dalam bnegara majmuk di mana dahulu mereka tidak menghormati undang undang BN yang dilakukan khusus untuk kaum asing yang menjadi warga negara kita.

PAS kini boleh diterima oleh penyokong DAPig kerana mereka adalah parti yang tunduk kepada DAPig. Lihat ini.

Saturday, 16 July 2011

PAS DAP gagal mencari persefahaman seperti UMNO MCA dan MIC.

DAP hari ini meminta kerajaan negeri Kedah yang diterajui Pas supaya menarik balik larangan operasi terhadap 13 jenis pusat hiburan sepanjang bulan Ramadan nanti, yang dikeluarkan kerajaan negeri itu mengikut mengikut Enakmen Hiburan dan Tempat-tempat Hiburan 1997.

Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata, kerajaan negeri Kedah tidak boleh bertindak sendiri dan membuat keputusan yang memberi kesan terhadap lain-lain parti komponen dalam pakatan pembangkang. lihat ini

Inilah yang dikatakan tidur satu bantal tetapi mimpi lain lain. DAP sememangnya benci kepada Islam dan tidak menyokong kepada pentadbiran Islam. PAS pula sebagai sebuah parti yang mengharapakan sokongan DAP terpaksa tunduk dan akur kepada kehendak DAP.

Inilah juga bezanya MCA dan MIC yang telah lebih 50 tahun mendokong kepimpinan UMNO dan tidak pernah menghalang pucuk kepimipnan melaksanakan pemerintahan Islam. Perpaduan antara parti komponen dan persefahaman antara parti adalah merupakan faktor yang amat penting dalam penubuhan kerajaan.

Persefahaman mereka hanya untuk mendapatkan kuasa dan kemudian setelah mendapat kuasa mereka berebut kuasa.

Friday, 15 July 2011

ADA DOSA BESAR (CIK GU BARD) BADRUL KEPADA ANWAR IBRAHIM ?

GAMBAR BADRUL KETIKA  PERHIMPUNAN BERSIH, BADRUL SKRG INI SEPERTI MELUKUT DI TEPI GANTANG. ANWAR IBRAHIM SUDAH TIDAK PEDULIKAN DIA LAGI . TENTU ADA DOSA DOSA BESAR YANG DILAKUKAN.

Thursday, 14 July 2011

PANAS BERAPI ::: LOKE SURUH DAPig TIPU ORANG MELAYU

8.15 malam kami bergerak dari hotel menuju ke ibu pejabat DAP , Rasah Kepayang bersama seorang sahabat yang  tahu berbahasa Mandarin . kami pada mulanya mahu naik tetapi memandangkan semua yang menghadiri perjumpaan itu adalah orang Cina , kami biarkan kawan kami sahaja yang naik dan rakam setiap perbualan yang berlaku di pejabat berkenaan.

Setelah hampir 45  minit  kawan kami di atas kami nampak  Anthony Loke dan beberapa orang lagi turun dan duduk di kedai makanan di hadapan ibu pejabat berkenaan.

20 min kemudian kawan saya turun dan kami duduk di kedai mamak sebelah ibupejabat DAP berkenaan dan kawan saya telah menceritakan apa yang telah berlaku ketika perjumpaan dengan Anthony Loke,Mereka banyak menyentuh  mengenai isu Bersih dan mereka kata DAP sememangnya senang hati kerana ahli DAP telah mengikut arahan tidak terlibat dengan perhimpunan BERSIH berkenaan.

katanya lagi , Biarkan Orang melayu lanyak orang Melayu, kita jangan campur kerana itu bukan urusan kita. Biar mereka tuduh Anwar  meliwat atau Anwar langgan pelacur Cina, Kita janagn campur , itu hal mereka , Orang UMNO tidak percaya Anwar dan PKR serta PAS , PAS dan PKR tidak percaya orang UMNO. Siapa yang untung DAP.

MCA senang saja, MCA dengan presiden nya yang tidak bermoral, orang Cina semua sudah benci MCA. Jangan takut dengan PAS , mereka bukan ramai , Tenguk di Selangor dan Perak masa kita memerintah.PAS tak boleh buat apa , jadi apa yang kita takut dengan PAS, PAS hanya mahu menumpang kuasa kita sebab mereka ini semua gila kuasa. Kita bagi lah mereka tumpang dan mereka inilah yang akan mengarut ngarut mencipta fatwa fatwa yang  menguntungkan kita.

Kalau kita kena baca beberapa patah ayat Quran kita baca saja , apa salahnya , bukan jadi kesan bagi kita. Yang penting  kita perlu dapatkan orang Melayu percaya dengan kita dan kemudian kita tawan mereka.Inilah penerangan yang telah disampaikan kepada  Ahli Ahli DAP sebentar tadi.

Kami tak sempat ambil gambar kerana takut mereka mengesyaki akan kedatangan  wakil kami itu , hanya akmi dapat ambil gambar Ibu pejabat DAP.

Cuba renung , apakah nanti satu masa kita akan beratur  di pejabat ini untuk mendapatkan sokongan wakil rakyat  kerana anak kita mahu mendapatkan biasiswa. mahu kah mereka menyokong ?

Apakah kita akan beratur berpusu pusu dan berhimpit himpit untuk mendapatkan  borang rumah atau untuk mendapatkan sokongan untuk mendapatkan sokongan masuk Universiti di pejabat ini , Fikirkanlah.



DAP PANCING UNDI ORANG MELAYU

DAP kian berani memainkan sentimen perkauman bagi melahirkan kekeliruan masyarakat ketika kemelut antara melayu sedang begolak sesama Melayu. inilah kesempatan yang di ambil oleh DAP agar Melayu terus bergaduh sesama sendiri.

Dalam kemelut yang sesang melanda ini DAP kini memukul canang di majlis majlis ceramah yang dianjurkan oelh PAS dan PKR bahawa semakin ramai Melayu yang menyokong DAP sekarang. Seolah olah DAP adalah sebuah parti yang begitu terbuka kepada semua masyarakat dan kini menjadi paling popular dikalangan semua bangsa.

Mereka mencanagkan bahawa orang Melayu sudah boleh menerima DAP.Hari ini di Negeri sembilan mereka menggunakan pendeatan yang opernah di gunakan oleh Lee Kwan Yew dari PAP dahulu yang menyelami perasaan orang Melayu dengan mengikut budaya orang Melayu memekai songkok. Hari ini mereka mengulas  serangkap dua ayat ayat suci al Quran untuk memikat hati pengundi Islam.

Hipokrasi ini sebenarnya dikatahui oleh PAS tetapi  oleh kerana kuasa mereka menghalalkan penipuan dan pelacuran agam ayng dilakukan oleh DAP.

DAP dengan lantang mengatakan terdapat permusuhan ketara antara orang Melayu dan Cina, mereka mengatakan perbalahan pendapat telah lama berlaku serta campurtangan pihak tertentu dari UMNO tambah menjadikan keadaan tegang.

Dalam pada itu, DAP tidak sedar tindakan para pemimpin mereka membaca dan menggunakan ayat-ayat qur'an telah mencabar sensetiviti masyarakat Islam yang sebenarnya boleh menjadi punca kepada ketegangan kaum.

PAS dan para pemimpinnya yang kononya memperjuangkan Ugama Islam pula sanggup 'menghalalkan' perbuatan sekutunya DAP ini, PAS bukan sahaja tidak berbuat apa-apa tetapi sering mempertahankan tindakan DAP ini.

Semua kenyataan DAP dilihat hanya sebagai pembohongan dan fitnah yang mempunyai agenda untuk membangkitkan kemarahan masyarakat dan tindakan mereka ini boleh dianggap sebagai ' baling batu sembunyi tangan'.

Orang Melayu kini tertipu dan di tipu oleh DAPig yang paling meyedihkan melayu juga ditipu oleh orang Melayu sendiri.

Telah terbukti semenjak dahulu, DAP merupakan sebuah parti yang berteraskan ideologi yang sentiasa mahu mencabar perlembagaan dan kedaulatan Negara termasuk institiusi raja, maka tidak mustahil semua isu dan tuduhan yang dimainkan oleh mereka ini mempunyai kepentingan politik jahat mereka.

Melayu seperti Che gu Bard , Taufik , Aminuddin dan Rashid adalah mereka yang melacurkan agama kepada kaum kaum DAPig ini. Kita perlu bangun dan pertahankan bangsa dan agama kita yang kian hanyut dilacuri dan dibohongi oleh pemimpin pembangkang.

Orang mati pun mereka boleh konspirasikan ini kan Cincin 24 juta ??? apara...

Gambar 2 Jahanam PKR
BERSIH sudah selesai, nama Shamsul Iskandar ketua AMK juga tengggelam inikan pula nama Chegu Bard yang tidak pernah wujud sekarang dalam dairy Anwar. Apalah agaknya salah Bardrul kepada  Anwar Ibrahim sehingga Anwar  cukup benci kepada Bardrul.

Badrul perlu lonjakkan nama beliau untuk terus bersaing dalam arena politik, Tapi bagaimana  perlu Badrul lakukan, Program dia semua program ala ala taik kambing saja. tidak memberangsangkan rakyat. Di Rembau Badrul sudah tenggelam dan hampir lemas sekarang kerana tidak ada apa yang Badrul perlu lakukan. Badrul tidak mahu buat untuk PKR. Sebab Badrul target untuk bertanding bawah DAP atau KITA.

Itulah sebab lapran mengenai fitnah mereka mengenai berlian milik  isteri Perdana Menterin yang berharga  24 juta itu diamanahkan kepada Kumpulan Solidariti Anak Muda (SAMM) pertubuahn yang tidak didaftarkan yang digunakan untuk mengaut derma untuk kegunaan Bard. 

Hanya berpandukan sehelai kertas yang tidak tahu tentang kesahihan nya Badrul mengarah SAMM memebuat laporan SPRM dan hanya dengan laporan itu sudah membolehkan mereka memfitnah isteri Perdana Menteri. sedangkan kertas surat akauan doktor pun mereka boleh buat. Imam pun mereka boleh beli untuk menipu tentang sumpah Saiful. Apalah dengan sekeping surat entah mana Bard jumpa. 

Beria ia Bard mahukan rakyat  percaya akan kesahihan kertas berkenaan tetapi bila  isu Video Anwar yang jelas menayangkan paparan aksi Anwar mereka mati matian tidka mahu percaya. Mereka harap rakyat percaya isu kertas sekeping ini yang siapa saja  boleh buat. mana cicin nya ??? kalau kita tanya jam Omega mereka marah, Macam mana rupa cicin 24 juta tuh Bard. ? Besar lori ke atau besar buah apple.? Bard kalau belum tenguk jangan lah nak tabur fitnah.

Kalau cerita  orang mati dalam himpunann BERSIH  pun mereka boleh konspirasi , inikan cerita cinicin 24 juta, kacang beb.......

Cerita sebenarnyan kalau korang nak tahu , Bard ini sebenarnya baca laman web RPK , Raja Petra Kamaruddin kaki temberang ini yang tak boleh balik Malaysia sebab menipunya, baca sini

Bard kena  bersihkan dulu duit derma hamba allah yang bernilai 34 ribu yang disalurkan kepada SAMM untuk anak anak yatim dan orang tua, SAMM kena jelaskan. Berapa banyak sudah duit orang yang menderma yang telah SAMM gunakan sebelum Bard mahu cerita pasal cincin 24 juta itu, Kalau mahu sangat pergi lah kedai yang jual tikam tikam.

Wednesday, 13 July 2011

Mati pun Anwar boleh politikkan - MEMANG KURANG AJAR ANWAR INI.

Cabar Anwar mengulangi tulisan dalam Twitter nya  mengenai kematian Baharuddin sebagai yang terkorban dalam perhimpunan BERSIH. mati pun Anwar mahu mempermainkan dan Anwar juga sempat buat skrip dan konspirasi bagaimana mahu membakar rakyat dengan isu rakyat yang terkorban dalam himpunan BERSIH.

Mujur rakyat tidak bodoh, akhirnya  beberapa bloggers BN mendedahklan isu konspirasi ini dan ini amat memalukan Anwar dan etrus menutup mulut Anwar.

lihat ini dari papagomo     
yang ini juga dari MIM 

Sunday, 10 July 2011

Rancangan halang BERSIH Sahak gagal ke?

Kalau dengar apa yang dicakapkan oleh kuat Dato' Sahak memang kita akan terpengaruh, katanya Dato' Sahak tengah bantu Najib buat plan nak gagalkan BERSIH. Pasal masa itu BERSIH nampak macam nak gagal.

Maklumlah kata nya lagi , Dato' Sahak ini adalah master mind Najib, Dato' Sahak dengan Tun Mahahthir. Hilang akal ke budak ini. Najib pun malu lah dengan perangai Dato' Sahak macam orang kurang akal macam orang tak sekolah , melalak sana melalak sini.

Hari ini, Mana nak letak muku orang kuat Dato' Sahak itu bila BERSIH gagal dihalang. Tak hebat lah Dato' Sahak. Mana Dato' Sahak masa  BERSIH mengganas di jalan jalan di Kuala Lumpur. Kononnya lep[as BERSIH Najib nak singkir Tok Mat. (MB NS)
Budak ni ingat Najib gila ke? Tok Mat perform. Cakap ikut suka hati saja. Kita tunggu saja dan tenguk bagaimana mereka ini bermimpi. Udah udah lah Sahak. carilah jalan yang boleh berbaik baik, jangan baik depan saja belakang tikam. kalau sayangkan UMNO hormat lah pemimpin. Semua MB nak dibelasah. Hebat sangat ke? Ingatlah dalam dunia ini tak ada sesiapa sehebat Allah SWT, kalau setakat hebat kita, ada orang lain yang lebih hebat dari kita.

Thursday, 7 July 2011

Ambiga perlu di ISA kan- Tiada sebarang kompromi lagi !!!

Tangkap saja sesiapa yang turun berdemonstrasi pada  9 hb July ini dalam perhimpunan "BERSIH" kerana berniat memerangi DYMM YDP Agung , berniat untuik mencetuskan huru hara dan berniat untuk menjatuhkan kerajaan. Adalah wajar bagi Tentera Di Raja Malaysia mengambil tindakan sewajarnya kerana mereka ini memerangi kerajaan dan adalah tanggungjawab tentera untuk memerangi mereka yang memerangi kerajaan. Mereka adalah musuh negara.

Pihak keselamatan tidak perlu takut untuk mengambil tindakan sewajarnya kerana ini melibatkan ketenteraman rakyat di negara ini dan melibatkan keselamatan Negara. Mereka yang merancang perhimpunan BERSIH ini dalam apa juga alasan mereka adalah merupakan satu kesalahan dan jenayah yang besar kerana mahu memerangi DYMM YDP Agung dan juga kerajaan Negeri Sembilan.

Majikan perlu mengambil tindakan yang sewajarnya sekira ada mana mana pekerja mereka terlibat dalam perhimpunan BERSIH ini khususnya kakitangan kerajaan. Mereka perlu tinggalkan Kerajaan sekiranya mahu menyokong BERSIH. Apa gunanya Kerajaan menyimpan kakitangan yang mahu mengguling mereka kembali dan mereka sebenarnya adalah musuh dalam selimut.

Ambiga dan juga  rakan rakan seperjuangannya seperti A Samad Said dll perlu ditahan di bawah ISA kerana mereka ini memerangi Kerajaan. Mereka inilah penghasut dan menyusahkan rakyat , menyukarkan pelancaran dan kenteraman  harian rakyat. Ambiga perlu bertanggungjawab dengan perbuatan beliau dan Ambiga perlu menghormati hak asasi rakyat.

Ambiga mungkin tidak takut  dengan segala tindakan kerajaan terhadapnya kerana merasakan bahawa beliau terlalu kuat kerana mendapat sokongan orang orang Melayu khususnya orang PAS.Walaupun Ambiga adalah seorang peguam yang memberi khidmat percuma kepada orang orang Islam yang mahu murtad namun PAS  telah menutupkan mata mereka hanya gilakan kuasa.

Kerajaan tidak perlu bimbang dan takut untuk mengambil tindakan terhadap Ambiga hanya kerana sokongan bangsa Melayu PAS kepada Ambiga. .

Panas berapi cili ini : Siri II : Fitnah Menteri Besar Negeri Sembilan hantar santau angin??????

"Acu ko tenguk dan pegang perut aku. Buncit dan keras." kata  mamat yang jaga duit Dato' Sahak itu. katanya lagi "Dato' Sahak pun kena." kena apa ? tanya kawan saya pada orang kuat Dato" Sahak lagi. sebenarnya memang kami memandang dan melihat agak lama juga kawan saya berbual dengan  orang yang jaga duit UMNO Bahagian Seremban merangkap duit Dato' Sahak lah tuh,

"Aku ni pegawai khas  Dato' Sahak yang tak bergaji."Katanya pada kawan aku itu.

"Kalau ko nak tahu. Ini Tok Mat yang hantar" sambung pegawai khas  Dato' Sahak itu. "Santau angin dan Dato' Sahak kena kat kaki." sambung pegawai khas  Dato' Sahak itu. 

Huh dalam hati aku pula berkata , sakit betul hati budak ini dengan Tok Mat sehingga sanggup mengatakan Tok Mat hantar santau angin. Dia ingat Tok Mat ini sekolah sampai darjah enam kot. Tok Mat pernah belajar di Universiti tempatan yang terbaik dan masuk Universiti terbaik di London dan memegang banyak jawatan di dalam syarikat koporat.Tok Mat itu orang Islam yang menyembah Allah SWT dan juga mengucap dua kalimah syahadat.

Tok Mat ini orang yang sibuk dan sebahagian dari kerjanya adalah untuk tugasan , beliau adalah seorang Menteri Besar yang sibuk , masa bila pula dia sempat pergi jumpa dengan dukun dan buat kerja khurafat ini, Tok Sahak itu kakinya sakit adalah kerana badan dia yang macam badak sumbu itu. Badan dia yang sudah terlalu besar dan kaki tidak dapat menampung lagi.

Pegawai Khasnya pula , macam mana perut tak buncit dan keras , makan siang malam. Dalam usia yang lanjut ini kena lah jaga makan. Pergilah hospital dan minta nasihat doktor. Kalau pergi dukun memanglah macam macam dia akan cakap , apatah lagi dia tahu  mulut kamu semua tidak lengkang dari memburukkan Menteri Besar .

Kamu asyik cerita semua yang tak baik mengenai Menteri Besar , Terlalu banyak dan hari hari mengutuk orang akan berfikir juga kerana mata dan telinga nampak apa hasil yang telah dilakukan oleh menteri besar, kalau mahu di bandingkan dengan apa yang Dato' Sahak buat , jauh bezanya.Tenguk saja Pantai dari dulu sampai sekarang , apa kemajuannya yang datang dari hasil Tok Sahak lah.

Nak tahu dan nak tenguk bukti Tok Mat sibuk buat kerja sila klik di sini http://ww.N9kini.com.

Boleh ke Dato' Sahak ini jadi menteri besar atau menjadi menteri dalam negeri kalau dia bertanding Parlimen mahu pun DUN. Kalau Najib mahukan calon yang boleh menang , rasanya kali ini tak menang calon yang  celupar ini. Eloklah Dato' Sahak berhenti dari menjadi duri dalam daging. Tak hebat mana pun Tok Sahak dan pegawai khasnya itu. Kami pun bergaul juga dengan orang tertinggi. kami tahu  senario politik sebenar. Tok Mat buat lah kerja jangan dilayan orang orang macam ini.

Biar kami saja yang uruskan orang macam Dato' Sahak ini. Berhenti lah memburukkan pemimpin sendiri , sebab tak semua orang yang suka cara kamu bercakap. lagi pun kalau sudah 24 jam memburukkan ianya akan merugikan kamu juga. Orang akan bertambah benci. Tak kan lah MB tak ada buat satu pun yang baik di mata kamu  tapi tak pernah dengar kamu bercakap tentang kebaikan MB.Agak agak lah Dato' Sahak. Sebenarnya kami bukan nak tumpukan kepada Dato' kami  mahu tumpukan kepada pembangkang. Tapi kami terpaksa tulis sebab kami rasakan ianya perlu dihentikan , salam Dato'.

Tuesday, 5 July 2011

PANAS BERAPI CILI INI (siri 1 ): 17HB JULAI NAJIB BUANG TOK MAT ???? KATA ORANG SAHAK ..IA KERRRRRRRRRRR?????

Meluap luap penyokong Dato' Sahak bercerita dengan kawannya yang dah lama dia tak jumpa. Kawan dia cerita pula pada kami, kami mahu tulis di sini untuk pengetahuan rakyat dan ahli UMNO bagaimana sebenarnya meluap luapnya hati penyokong Dato' Sahak ini  selama ini terhadap MB Negeri Sembilan. Katanya  Tok Mat ni tak kenalah dengan Sahak ini, Mafia UMNO, Semua orang tahu Sahak, Isa Samad dah kena , Noh Omar tahu , Hishamuddin siap suap donut kat mulut Dato' Sahak dan berkata "You are my brother" apa hal pula nak suap donut kat mulut orang tua ni, Geli lah aku.....

Katanya , it' s too late , 90 % calon BN adalah muka muka baru, Sahak  inilah master mind  Najib, Tiap tiap minggu kami lepak rumah Najib di jalan Duta. Kata orang kuat Sahak yang jaga duit Sahak ini. Aku takut nak tenguk trajidi yang akan menimpa Tok Mat nanti, Sahak ini adalah master Mind Najib sekarang, Najib pakai cakap dua orang ini saja. pertama  Tun M kedua Sahak. Hebat Sahak ini ya...????? HUH SAMA HEBAT SAHAK DGN TUN M???

Sahak tengah susun kerusi orang UMNO di seluruh Malaysia sekarang, Jadi mana mana orang UMNO yang mahu kerusi eloklah jumpa  Sahak. Jangan cari pasal dengan Sahak sebab bila geng Najib ini mandikan orang teruk, berapa ramai orang Pak Lah yang melingkup kata orang kuat Sahak ini. Tenguk saja , Taib Mahmud , kami dah cuba nak deal dengan dia, tapi dia degil , kami mandikan , tap tap isu balak di Swiss. Tenguk Isu Kastam ini semua kami lah orang Najib yang mandikan, Najib ni lagi dasyat dari Tun dendam nya , kata orang Sahak itu lagi. Dia akan lakukan sesuatu bila dia kuat. Oh selama ini , inilah kerja korang ya , mandikan orang UMNO, Kerja korang lah ni, lepas tuh jangan lah jual nama Dato' Najib dan orang orang nya , konon orang Najib yang mandikan Taib Mahmood.

Sekarang kami tengah  "clear"kan BERSIH. BERSIH ni "cool" hasil kerja Sahak lah...Hebat tuh.......... Bila BERSIH selesai kami akan kerjakan Tok Mat pula. Korang tunggu saja 17 hb ini. Kenapa ? tanya kawan kami...... Najib akan buang Tok Mat .Hahhhhhhhhhhhhhhhh.kata kami .ia kerrrrrrrrrrrrr........ hebat hebat betul Tok Sahak ini. Bukan ke BERSIH pada 9 hb ni tanya kawan kami, dia diam kata kawan kami tuh...jangan jangan dia sendiri tak tahu bila tarikh BERSIH akan berhimpun. Korang tenguk lah Tok Mat tak akan dapat kerusi DUN Rantau, Parlimen pun tak dapat.Aikkkk tadi kata Tok Mat nak kena buang dah...... ada juga cerita dia tak dapat kerusi, katanya lagi, Khairy tetap akan bertanding Parlimen , mana boleh Ketua Pemuda UMNO Malaysia tak bagi kerusi , sudah lah tak dapat kerusi menteri......

Port Dikson dan Seremban akan dapat ke UMNO, tenguk lah Tok Sahak nak bertanding mana, kalau dia nak bertanding Parlimen DUN akan pergi kepada MCA, kalau dia bertanding DUN Parlimen akan pergi ke MCA. Kawan saya tanya ..Ko bertanding mana? dia diam aja, adalah kata nya........... Jeram Toi lah tuh.............. 

*****SIRI SETERUSNYA , SIAPA DUKUN KAN ORANG KUAT SAHAK HINGGA MEMBUSUNG  DAN HINGGA KAKI SAHAK SAKIT ???? PANAS BEB........ TUNGGU YA ??? 

Nota: Apalah nak jadi ngan Sahak ini ,tak habis habis , zaman "gengster "dah habis dah, tak yah lah nak nipu rakyat. Rakyat bukan bodoh lagi.


Friday, 1 July 2011

Nik Aziz melancong sementara anak buahnya disuruh mandi dan minum air water cannon

Ketika penyokong penyokong PAS sedang bersedia untuk bertempur dengan pihak Polis dan sedia mandi dan minum air water cannon dan nekad jika di debik oleh pihak yang berkuasa dan sanggup terpelusuk di dalam truk FRU. Nik Aziz sedang baik punya buat lawatan ke luara negara , makan angin dan melancong bersama beberapa YB YB Pakatan Rakyat. Siapa tulis dalam twitter lagi di mana beliau berada ketika ini.

Inilah syaitan betina yang benci Islam menghasut orang Islam bermusuh musuhan sesama sendiri.Ini semua pernacangan bapa syiatan Anwar Ibrahim.
Inilah orang Melayu yang masih tidak sedar dipermainkan oleh pemimpin mereka yang "oportunis".Niki Aziz hanya akan pulang ke tanah air pada 10 hb 7 setelah selesai himpunan ahli PAS lawan polis. Nik Aziz berharap ratusan ribu akan jatuhkan kerajaan Malaysia kerana berpuluh tahu mereka menunggu dengan cara rakyat yang menyokong mereka sewaktu pilihan raya hampa belaka. inilah cara Pakatan rakyat mahu rampas kerajaan.

Shamsul dan chegu Badrul telah ke Indonesia menimba Ilmu rampasan kerajaan di Indonesia apabila Anwar Ibrahim membawa mereka bertemu dengan aktivis mesir. Dalam ucapan Shamsul di Ampangan bellau berkata mereka akan merampas kuasa cara jalanan. Nampak sangat mereka tahu bahawa mereka sebenarnya akan kalah teruk pada PRU 13 ini.Mereka gunakan Ambiga untuk menghasut orang Melayu dan sembunyikan tangan yang kononnya himpuna n ini adalah suara rakyat.

Jangan lah kita jadi rakyat yang bodoh yang tidak tahu membezakan yang buruk dan juga yang baik. Hentikan kerja kerja bodoh untuk mengaruk di tengah tengah jalan takut kita kehilangan segalanya nanti. jangan ikut Indonesia atau Filipina kerana mereka bila balik ke rumah anak anak tak makan, anak anak mereka tidak ada susu. Mereka juga tidak ada kerja. kita ada kereta ada kerja , anak anak kita makan Kentucky sambil buang buang lagi. Fikirkan lah...

Laporan Polis Patriot yang diketuai oleh Dato' Seri Reezal Merican di Ba...

Laporan Polis yang di buat oleh Rizal Merican atas hasutan Shamsul Ketot yang mahu merampas kuasa menggunakan kaedah jalanan seperti "BERSIH".