Followers

rantau ku sayang

Saturday, August 17, 2013

Hadi Dakwa Syiah Bukan Mazhab Tapi Agama Lain??

CAB kali ni ingin memperkatakan dan mempertikaikan kenyataan dan fahaman Presiden PAS, Haji Hadi bilamana Hadi membicarakan Syiah bukanlah satu mazhab tapi agama yang lain? Jika benar apa yang diperkatakan oleh Haji Hadi, para penyokong PAS silalah ajukan pertanyaan kepada tuan guru korang tu. Jangan dibiarkan perkara ini berlaku, nanti akan memudaratkan kita umat Islam!

Namun seperkara yang CAB nak sentuh tentang kejahilan Tuan Guru PAS ini tentang fahaman kerajaan mengabil langkah yang pelbagai bagi menangani isu Syiah telah di anggap sebagai bersifat politik membuktikan Hj Hadi seorang yang termasuk dalam golongan syiah juga.

Kenapalah Presiden PAS ni bebal sangat? Butakah mata melihat bermacam usaha dilakukan oleh pihak berkuasa agaam di negara ini dalam membanteras gejala Syiah yang nyata boleh menyesatkan dam diharamkan menganutinya.

Relevannya, tuduhan Hadi ini adalah taktik untuk memporak-perandakan kerajaan yang bakal dituduh gagal memartabatkan Islam. Yang jelas, Syiah PAS bersembunyi disebalik politik mereka yang masih angau untuk merampas kuasa rakyat setelah PRU13 lalu

1 comment:

  1. Tumpang tanya sikit...

    Kalau dah Syiah tu agama lain, maka terbatal tak keahlian dema dalam PAS? Atau PAS boleh ubahkan ke Kelab Penyokong PAS?

    Seronok juga kalau dapat Haji Hadi komen

    ReplyDelete