Followers

rantau ku sayang

Wednesday, August 14, 2013

Juak Islam PR Bisu Bab Hina Islam Sekutu Kafir Harbie?


Dalam memperkatakan isu agama, kebelakangan ini pelbagai siri penghinaan terhadap agama suci Islam. Namun apa yang CAB jadi hairan bilamana yang selalu bangkit dan marah apabila Islam di hina adalah orang-orang UMNO. Bantahan dan kemarahan dari Pemuda UMNO Melayu UMNO. Juak yang satu lagi tu tak peduli langsung ke?

Sebenarnya, yang mengakibatkan Islam kita di hina dan terus di hina adalah kerana perbuatan mereka itu juga yang membuka runag sewenang-wenangnya dalam mengeluarkan fatwa songsang dan sesat yang turut mengakibatkan kaum dan agama lain tidak lagi menghormati Islam dan merasakan Islam adalah agama yang boleh di permainkan.

Juak juak sana walaupun Islam dan kononnya memperjuangkan Islam langsung tidak pernah marah atau menegur sekutunya menghina Islam kerana takut tidak dapat bersekutu untuk menjatuhkan parti Islam yang memerintah sekarang. 

Beginilah cara juak Islam sebelah sana untuk menjatuhkan kerajaan Islam sekarang ini. Jelas sudah juak Islam yang berlilit serban berjanggut panjang di bahagian sana adalah bersekutu dengan kapir Harbie dan menjadi sebahagian dari mereka.

No comments:

Post a Comment