Followers

rantau ku sayang

Thursday, July 14, 2011

PANAS BERAPI ::: LOKE SURUH DAPig TIPU ORANG MELAYU

8.15 malam kami bergerak dari hotel menuju ke ibu pejabat DAP , Rasah Kepayang bersama seorang sahabat yang  tahu berbahasa Mandarin . kami pada mulanya mahu naik tetapi memandangkan semua yang menghadiri perjumpaan itu adalah orang Cina , kami biarkan kawan kami sahaja yang naik dan rakam setiap perbualan yang berlaku di pejabat berkenaan.

Setelah hampir 45  minit  kawan kami di atas kami nampak  Anthony Loke dan beberapa orang lagi turun dan duduk di kedai makanan di hadapan ibu pejabat berkenaan.

20 min kemudian kawan saya turun dan kami duduk di kedai mamak sebelah ibupejabat DAP berkenaan dan kawan saya telah menceritakan apa yang telah berlaku ketika perjumpaan dengan Anthony Loke,Mereka banyak menyentuh  mengenai isu Bersih dan mereka kata DAP sememangnya senang hati kerana ahli DAP telah mengikut arahan tidak terlibat dengan perhimpunan BERSIH berkenaan.

katanya lagi , Biarkan Orang melayu lanyak orang Melayu, kita jangan campur kerana itu bukan urusan kita. Biar mereka tuduh Anwar  meliwat atau Anwar langgan pelacur Cina, Kita janagn campur , itu hal mereka , Orang UMNO tidak percaya Anwar dan PKR serta PAS , PAS dan PKR tidak percaya orang UMNO. Siapa yang untung DAP.

MCA senang saja, MCA dengan presiden nya yang tidak bermoral, orang Cina semua sudah benci MCA. Jangan takut dengan PAS , mereka bukan ramai , Tenguk di Selangor dan Perak masa kita memerintah.PAS tak boleh buat apa , jadi apa yang kita takut dengan PAS, PAS hanya mahu menumpang kuasa kita sebab mereka ini semua gila kuasa. Kita bagi lah mereka tumpang dan mereka inilah yang akan mengarut ngarut mencipta fatwa fatwa yang  menguntungkan kita.

Kalau kita kena baca beberapa patah ayat Quran kita baca saja , apa salahnya , bukan jadi kesan bagi kita. Yang penting  kita perlu dapatkan orang Melayu percaya dengan kita dan kemudian kita tawan mereka.Inilah penerangan yang telah disampaikan kepada  Ahli Ahli DAP sebentar tadi.

Kami tak sempat ambil gambar kerana takut mereka mengesyaki akan kedatangan  wakil kami itu , hanya akmi dapat ambil gambar Ibu pejabat DAP.

Cuba renung , apakah nanti satu masa kita akan beratur  di pejabat ini untuk mendapatkan sokongan wakil rakyat  kerana anak kita mahu mendapatkan biasiswa. mahu kah mereka menyokong ?

Apakah kita akan beratur berpusu pusu dan berhimpit himpit untuk mendapatkan  borang rumah atau untuk mendapatkan sokongan untuk mendapatkan sokongan masuk Universiti di pejabat ini , Fikirkanlah.



6 comments:

  1. Salam,

    Mohon copy artikel anda!

    GT dah link n follow blog anda. Mohon sebaliknya dari anda.

    Salam Perjuangan dari Gerakan Timur!

    ReplyDelete
  2. UNDI PKR + UNDI PAS = UNDI DAPPig....mereka ni terang2 mbodohkan org2 melayu dlm PR..lu pikir la sendiri , itu pun kalo lah msh punya otak yg waras...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kan orang Melayu sebegitu senang dipengaruhi tanpa sebab yang kukuh - jangan hina sesama Melayu dan Islam.

      Perbezaan pendapat perkara biasa kerana setiap warganegara mempunyai hak dibawah perlembagaan.

      Delete
  3. Kalau ada rakaman perbualan tersebut, lagi baik...serrah pada UMNO, PAS, PKR...bagi orang Melayu ni sedar skit yg DAP sial ni nak menjajah kita...

    ReplyDelete
  4. matlamat DAPig nak jadikan melayu malaysia jadi cam melayu singapore. yg peliknya ramai org melayu yg sokong DAPig.

    ReplyDelete