Followers

rantau ku sayang

Wednesday, September 24, 2014

DASAR CINA DAP HARAMJADAH BILA KUTUK ORANG LAIN BOLEH BILA KENA BATANG HIDUNG


Itulah ungkapan yang layak diberikan kepada seorang Cina DAP yang paling celaka. Selama ini dia sering mengutuk dan mengecam serta mendedah aib orang lain tetapi bila kena pada batang hidungnya dia mula mahu menyaman orang yang mendedahkannya hanya untuk menakut-nakutkan pengundi yang mendedahkan penyelewengannya.

Perlu diingat musuh utamanya adalah umno bukan MCA bukan Gerakan dan bukan mana-mana Persatuan Cina yang Pro-Kerajaan.....kenapa?

Selama ini umat Islam yang mengundinya telah ditanam dengan doktrin bahawa umno rasuah....umno parti perkauman, umno hidup mewah oleh itu jangan undi umno.....maka berduyun-duyunlah umat Islam menyokong cina DAP.

Bila ada pendedahkan beliau mempunyai rumah mewah ala white house dia mula mahu saman orang kononnya mengganggu privasi dia.....apakah dia selama ini tidak mengganggu privasi orang lain.

Beliau tidak menjawab persoalan dari mana datangnya sumber kewangan untuk membeli rumah yang bernilai jutaan ringgit tetapi beliau lebih memilih untuk menyaman sesiapa sahaja yang mendedah rumah mewahnya.

Sebelum ini pun satu pendedahan bahawa beliau dan Ngeh Kor Ham mempunyai tanah sebanyak 12,600 ekar di Relai Kelantan dan tindakan yang sama juga dibuat iaitu upah orang mencari orang yang mendedahkan penyelewengannya untuk disaman tetapi mengelak untuk menjawab dari mana sumber wang yang beliau perolehi untuk membeli tanah sebanyak itu.

Umat Islam khususnya orang Melayu sering ditipu kononnya semua pemimpin DAP bersih tiada rasuah, mereka adil, mereka hormat Agama Islam dan atas tiket inilah DAP bermaharajalela rakus memeiliki kekayaan.

Apa yang pasti cina celaka ini hanya mahu menakut-nakutkan orang Melayu agar jangan viralkan rumah mewah miliknya yang dia perolehi atas sokongan orang Melayu sendiri.

No comments:

Post a Comment