Followers

rantau ku sayang

Monday, July 22, 2013

Tersepit Isu Dakwaan Di Mahkamah, Siew Fook Cuba Alih Pandangan Rakyat

Setelah dihantui dakwaan dalam kes perhimpunan haram, Ahli Parlimen Seremban, Loke Siew Fook cuba mengelak dari isu dirinya diperkatakan dengan membangkitkan isu lain.

Apa yang dilakukan Siew Fook ini nyata satu strategi jahat untuk merampas kuasa pemerintahan di tanah beradat ini. Segala usaha telah dilakukan oleh kerajaan Negeri sebelum PRU13 untuk memberikan khidmat , anugerah yang sama rata antara kaum agar semua kaum di Negeri Sembilan menikmati nikmat yang setara. 

Mereka dengan tangan yang terbuka menerima dan menikmati pemberian , khidmat dan augerah itu tetapi oleh kerana Loke Siew Fook dan DAPig menjanjikan bahawa mereka boleh menubuhkan negeri dan negara mereka sendiri kali ini ,(ini kalilah.... ) dengan di bantu oleh segelintir orang Melayu pengkhianat bangsa, mereka telah mengkhianati kerajaan dengan memberikan undi kepada parti rasis dan chuvanist DAP. 

Namun, setelah gagal menubuhkan kerajaan Negeri dan Negara, mereka sepatutnya merasa malu untuk meminta-minta. Biar apapun terjadi, anak negeri jangan sesekali memberi muka kepada Loke Siew Fook yang mahu merampas negeri warisan kita ini...

No comments:

Post a Comment