Followers

rantau ku sayang

Tuesday, January 15, 2013

Apakah Wan Azizah sakit tenat akibat penyakit berjangkit ????

Lama sudah kita tidak mendengar atau terlihat kelibat Wan Azizah di mana mana, baik di laman web atau pun blog blog pembangkang mahupun di akhbar akhbar pembangkang seperti Harakah dan juga Suara keadilan. Bukan kah  Wan Azizah ini Presiden Parti Keadilan, 

Benar kah  Wan Azizah Presiden Parti Keadilan atau Presiden kelab menjaga "Anu" Anuar.  Wan Azizah hanya alantang  bersuara apabila Anwar terlibat dalam mana mana skandal melibatkan "Anu" Anuar. Wan Azizah lah yang akan menjadi benteng pertahanan Anuar.

 Kita masih ingat , sewaktu  video sex dengan  wanita Cina tersebar luas, Azizah benteng akhiur Anwar berkata. "No this is not him , this is Not Anuar ..." kita juga masih ingat apabila Wan Azizah  tidak boleh menjawab isu CCTV Anuar dalam skandal liwat membabitkan Saiful. "He is with us"  sedangakan. selepas itu Anwar berkata dia  berada di mesyuarat di bilik dekat dengan tempat kejadian. Wan Azizah juga yang pertahankan jam Omega  dan banyak lagi.

Kita tahu kenapa Nurul Izzah  mendiam kan diri, dia mendiamkan diri setelah membuktikan kepada rakyat Malaysia dan dunia bahawa dia lah YB Islam yang paling bodoh sekali mengikut perangainya memperjuangkan kebebasan beragama.

Apakah Wan Azizah sakit tenat akibat penyakit berjangkit ???? Hanya tuhan saja yang tahu. Aku hanya mendoakan agar Wan Azizah sihat untuk mempertahankan dan boleh memertabatkan Anuar sebagai insan terpilih yang paling mulia sekali di dunia ini, Sian kan Wan Azizah ....hidup sentiasa menipu dan berpura pura. Semoga Allah SWT akan membuka hatinya kelak untuk berterus terang.

No comments:

Post a Comment