Followers

rantau ku sayang

Saturday, January 26, 2013

PAS KLIK KLUK :: Taufek Ghani kena cili bontot membisu isu kalimah Allah dan Patrik Teoh !!

Ramai yang menunggu Taufek Abd  Ghani (ADUN PAS PAROI) untuk mengulas mengenai isu Kalimah Allah yang diperkatakan di mana mana saja ketika ini . Taufek juga membisu seribu bahasa nengenai  penghinaan Patrik Teoh terhadap Islam seolah olah tidak ada apa yang berlaku.Tidak hairan sikap pemimpin PAS ini yang mahu menutup pekung di dada.

Taufek dikatakan akan menjadi lembu  untuk memenangkan Anthony Loke  dan memberikan kuasa kepada DAPig dan bersekongkol dengan parti yang  anti Islam ini. Parti ini langsung tidak menghormati Islam dam jelas terbukti baru ini apabila parti ini enggan menerima keputusan yang dilakukan oleh majlis syura PAS yang melarang pengunaan perkatan Allah. Menolak keputusan majlis syura itu sama lah seperti PAS menolak Islam.

PAS tidak lagi relevan.PAS bukan lah sebuah parti yang memperjuangkan Islam lagi. PAS hanyalah sebuah parti yang tergikla kan kuasa dan sanggup mengadaiakn Islam untuk mencapai cita cita menjadi kerajaan, PAS sanggup bersekongkol dengan maksiat,sanggup menghina Islam dan menolak hukum Islam hanya kerana mahukan kuasa.  PAS juga sanggup mempermainkan ayat ayat suci Al Quran dan persendakan  nama Allah hanya kerana mahukan kuasa/ Kini PAS juga adalah merupakan sebuah parti yang suka melakuakn keganasan dan menjadi kan ahlinya pemalas dan sentiasa mahu hidup berdemonstrasi dan tidak menghormati keputusan demokrasi yang dibuat oleh rakyat.

 PAS patut ditinggalkan dan ahli PAS perlu kembali menyokong UMNO yang jela smemperjuangan  dan berlandaskan Islam.

oleh : Cili Giling

No comments:

Post a Comment