Followers

rantau ku sayang

Thursday, May 9, 2013

Ada juga yang tikam belakang nak gagalkan Tok Mat jadi MB ??

Alhamdulillah akhirnya teka teki dan jawapan kepada SMS liar yang menamakan banyak nama yang akan dilantik sebagai Menteri Besar Negerii Sembilan kahirnya terjawab juga apabila Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan mengumumkan bahawa dia telah mengadap DYMM Yang DiPertuan Besar Negeri Sembilan pagi tadi bersma watikah dari Perdana Menteri dan beliau akan mengangkat sumpah pada hari Sabtu ini 11 Mei jam 10 Pagi.

Ramai betul yang terperasan  sebelum pengumuman di buat , ada yang tak mengukur baju di badan sendiri, Ada juga antara YB YB ini yang dah tergelincir nama nya  tetapi di bagi semula pencalonan pada  last minute mahu menjadi MB.

Ramai juga yang makin belakang ,cuba mengaggalkan  perlantikna  Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan sebagai Menteri Besar. Tak kurang juga ada bloggers bloggers yang cuba jolok jolok mana lah tahu untuk sabut timbul.

Apa pun Tahniah Tok Mat. Selamat bertugas dan memimpin Negeri Sembilan ke satu tahap yang tinggi. (Nanti lah setelah semua selesai dan tenang tenang  kita buka cerita )

No comments:

Post a Comment