Followers

rantau ku sayang

Saturday, May 4, 2013

LOKE SIEW FOOK HINA ISLAM DAN SKANDAL TERPANAS DENGAN ISTERI ORANG!! #PRU13 #GE13

Aku tak faham kalau korang panggil diri korang Islam dan korang nak sokong orang yang hina Islam. Korang tenguk apa yang kau jumpa ini. Loke menulis di sebuah laman blognya yang telah dipadamkan. Namun Loke mengakui baca sini.

Ya, memang saya mengeluarkan satu kenyataan beberapa hari lepas untuk mengutuk seorang penulis dalam Utusan Malaysia yang bernama Mohd Ridhuan Tee berkenaan dengan isu apa yang dikatakan olehnya sebagai "anak luar nikah" Teoh Beng Hock. Saya merasakan tulisannya cukup tidak sensitif terhadap perasaan keluarga Beng Hock dan tidak adil terhadap bayinya yang tidak berdosa. Yang pertama, Beng Hock bukan seorang penganut Islam dan beliau tidak tertakluk kepada hukum agama Islam. Saya tidak mempertikaikan hukum agama Islam tetapi adalah tidak adil untuk Ridhuan Tee untuk mengenakan "moral judgement" ke atas Beng Hock.
Malangnya Loke tidak tulis apa sebenar yang di kutuk terhadap Riduan Tee :




Inilah yang ditulis oleh loke terhadap Ridhuan Tee. "Has everything be reduced to your fucking Religion (ia itu Islam) Baca ini juga . 

Kalau ini sememangnya dikatakan oleh Loke Siew Fook dan kamu smeua masih mahu
memangkah DAP , eloklah jangan mengaku diir itu Islam. Allah akan melaknati sokongan anda.

SKANDAL LOKE DENGAN BINI ORANG

Lagi satu : BENARLAH SATU PENDEDAHAN APABILA WONG MEI MEI DIKATAKAN TIDAK AKAN BERTANDING LAGI MEMPERTAHANKAN KERUSI NYA KERANA ADA SKANDAL DENGAN LOKE SEIW FOOK , INI JAHAT.......

KORANG BACA LAH SENDIRI : KLIK KAT SINI :

KORANG FIKIRLAH SENDIRI KALAU MASIH NAK SOKONG ORANG INI YANG KONONNYA  TOLONG ISLAM PERTAHANKAN PAS DAN NIK AZIZ.
KORANG DAH BESAR BESAR SEMUANYA : PIKIRLAH......




No comments:

Post a Comment