Followers

rantau ku sayang

Friday, April 12, 2013

Aishah : Siapa pun boleh bertanding, nenek pun boleh bertanding, kalau kalah kembali saja ke dunia asalnya .

Aishah berkata dalam satu sidang akhbar semalam dia bertanding bagi mewakili suara artis , “Bagi saya, apa yang penting, niat saya bertanding adalah untuk menjadi suara ke golongan artis, dan secara keseluruhannya berkhidmat kepada masyarakat,” katanya kepada media ketika ditemui selepas selesai majlis pengumuman calon, di sini, malam kelmarin.

Suara artis maksud Aishah suara macam mana, suara macam Bob Lokman setelah anak sesat larau kerana tidak di didik dengan baik kemudian salahan kerajaan  atau macam Abby Abadi setelah menjanda dan ada  sponser dari lebai lebai PAS ala laa ulat bulu naik daun.Suara artis yang menghentam kerajaan dan semua yang kerajaan buat semuanya salah dan dia saja yang betuk sebab baru semalam pakai tudung dan baru semalam pakai serban.

Apa yang mahu Aishah perjuangkan untuk artis melalui tiket PAS ? Apakah sekarang bagi PAS  suasra bukan lagi aurat seperti mana satu ketika dahulu Nik Aziz pernah mengharamkan kaum wanita menyertai Tilawah Al Quran. Apakah Aishah sekarang dibenarkan bergaul dengan bukan muhrim sebebas bebas dan dibenarkan berceramah?

Kata Aishah lagi kemungkinan dia kembali melibatkan diri dalam bidang seni sekiranya tewas dalam PRU13.“Tengoklah, kalau tak menang, saya nyanyilah balik (ketawa).

“Saya cuma mahu pengalaman saya selama 25 tahun dalam dunia hiburan kini dilorongkan kepada perkara yang membawa kebaikan,” katanya yang akan berkampung di daerah Jempol dalam masa terdekat ini. Apakah selama 25 tahun itu Aishah bergelumnag dengan benda benda yang tidak baik ???

Apakah pengundi Jempu sudha bersedia menerima seorang Artis macam Aishah menjadi wakil mereka ataupun Aishah adalah kambing sembelihan PAS kerana tahu sukar untuk menang di Jempul.


No comments:

Post a Comment