Followers

rantau ku sayang

Monday, April 22, 2013

Pakatan Rakyat Negeri Sembilan lumpuh !!


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=f00cc0ec18&view=att&th=13e30abf29ea3fe2&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-fHqeT6T3auH6qG5o-giZV&sadet=1366617402103&sads=A_jUPC8cBJRbwylG1geQ2jnrHYc
Sebahagian ahli DAP Keluar parti sebentar tadi.


Mungkin ramai yang tidak akan mempercayai apabila saya mengatakan bahawa Tsunami Pakatan Rakyat baru saja melanda parti ini apabila kita sendiri, Suasana di Negeri Sembilan seperti Ceramah ceramah dan program PKR dan DAP tidak mendapat sambutan.

Di mana mana kita akan dapat melihat bendera  parti Barisan Nasional dan amat sukar sekali kita dapat melihat bendera parti pembangkang melainkan ada sedikit bendera parti BERJASA.

Pakatan Rakyat Negeri Sembilan tidak dapat mengumunkan nama calon mereka sehingga terpaksa umum tidak sampai 12 jam sebelum penamaan calon. Nam ayng dicalon pula seolah  dapat kita rasakan ialah nama calon calon yang ditangkap muat saja.Ramai calon pencen yang bertanding dan ada  juga calon pencen yang bertanding di Parlimen dan DUN.

DAP pula dengazn penuh kekalautan sehingga  mereka mencabar sesama sendiri dan ramai calon bebas yang bertanding di kawasan menang DAP di tentang oleh calon Bebas dari DAP sendiri bebas hari ini sebilangan  ahli DAP telah mengsitharkan diri mereka keluar DAP dan menyokong BN di Labu sebentar tadi. Lihat Gambar.

No comments:

Post a Comment